Adama onu sevdiğimi söyledim cevap bile vermedi iyi ayda kötü hiçbir şey söylemedi bu ne şimdi?

Platonik olarak seviyordum kendi kimliğimi gizleyerek onu ekledim face den sonra da mesaj attım sevdiğimi söyledim hiçbir tepki vermedi iyi ayda kötü iki cümle kurar diye bekledim yok arkadasliktan da çıkarmadı beni. Ama cevapvermediği için ben sildim face den
Güncellemeler
+1 yıl
Kendisi öğretmen ve çok dikkat çeken biri öğrencilerinden biri sanmış diye de düşündüm ayrıca yeni boşanmış biri beni işletiyor diye de birşey yazmamis da olabilir
Adama onu sevdiğimi söyledim cevap bile vermedi iyi ayda kötü hiçbir şey söylemedi bu ne şimdi?
Cevapla