25 yasindayim hic sevgilim olmadi, neden garip karsilaniyor?

25 yasindayim, sakin agir basli biriyim, hep okulla ugrastim, hala okuyorum.. sevgilim olursa ciddi birsey olsun istiyorum, oylesini biriyle cikmak istemiyorum..

neden eskiden sevgilinin olmasi siradisiyken, simdilerde sevgilinin olmamasi tuhaf karsilaniyor?

artik bakiyorum 16 yasindaki kizlar kac kisiyle cikmislar, bunu da cok normalmis gibi anlatiyorlar..

Ben gercek aski ariyorum, temiz ve saf olani, her onume gelenle sevgili olmak istemiyorum, garip birsey mi?

Artik millet corap degistirir gibi sevgili degistiriyor, duygularin erken tuketildigini dusunuyorum
25 yasindayim hic sevgilim olmadi, neden garip karsilaniyor?
Cevapla