Nedir bu ten uyumu benim tenim herkese mi uyumlu yani?

Şimdiye kadar 5 erkekle seviştö cinsel ilişkim olmadı sadece yaklaştık. Soracağım soru şu hepsi de tenimim çok güzel olduğunu uyumun güzel olduğunu ve bende ki hiçbirşeyin onları rahatsız etmediğini tam tersine çok sevdiğini söylediler bir tanesi defalarca görüşmek istedi en sonuncuysa uzun zamandır kimseyle uyumadığını normalde biriyle uyumaktan nefret ettiğini ama benimle uyumak istediğini söyledi bu kadar şeyin üstüne düşündüm acaba yalan mı söylüyolar yokss gerçekten ten uyumu diye birşey var mı?
Nedir bu ten uyumu benim tenim herkese mi uyumlu yani?
Cevapla