Bir erkek arkadaşım sevgilim yok ne yapmaliyim? Depresyona girdim artık... ?

Bir erkek arkadaşım sevgilim yok. artık bunalıma girdim.. aşık oldum birine o da beni sevmedi yıllarca acı cektim. Gayet güzelsin cekicisin diyolar cevremde ki herkes ama kısmtim yok.. Açık beyaz tenli, kibar zarif biriyim, birazda utangacım... :( Ne yapmaliyim sizce?
Bir erkek arkadaşım sevgilim yok ne yapmaliyim? Depresyona girdim artık... ?
Cevapla