Elini Tutarken Bile Seni İncitmekten Korkan Kimse Oldu Mu Hayatında?



sen ona kıyamazsın
o seni paramparca eder
üzerinden silindirle gecer..
buda ayrı mevzu
Yok abi ben masallah okuz gibiyim o kadar nazik insan bulamadim dhasb
inşallah bulursun :)
olmadı bu zmanda böyle ökuzler nerdee mıllet şee yapmanın derdin elin tutmayamı acıycaak
Var mı ki öyle adam
Sevmeye yüzü bile yok çoğunun kısaca karşıma denk gelmedi
Cevap
23Cevap
Öyle biri varsa kesin karşı taraf ayrılır çünkü böyle biri pasif olarak görünüyor ve ayrılık oluyor.
Oldu. Dokunurken kalp atışlarımın bile 100%'e vardığını bilirim. Heyecandan elimi sıkar onun eli acıdığını bilip kendime kızardım.
Ama ne oldu hiç bir şey.
Birini cok seviyodum ben ne zaman omzuma yatsa filan nefes alamiyodum rahatsiz olmasin diye
ay çok romantik :) <3
Hayır olmadı olmasıda gerek yok zaten kendimi bile sevmiyorum
karamsar olma elbet öyle biri çıkar karşına
oldu öyle bir davrandımki ona o bile inanamadı böyle bir insan oğlu olamaz dedi ve kaçtı :D
nankörmüş demekki :D senin gibi biri kaçırılır mı?
YÜREKTEN seven erkek bırak dokunmayı GÖZLERİNE bile zor bakar
Bırakın bu fantastik sözleri :) Hayatı normal yaşayın.
İşte bunlar hep yeşil çam..
Ne alaka?
Birinin elini tuttuğunda onu incitmek ten neden korkarsın? neyin kafası bu? böyle bir şey yoktur.. bu aldatmacadır.. bir kısım inanları böyle şeyler olduğuna veya böyle bir şeyin gerekli olduğuna inandırılıp aslında güzel şeylerde oluyora getirmek :)
Ne kadar can acıtıcı bir soru bu böyleee
Kusura bakma biraz dertliyim bende :D
Olmadı, bu koyduğun gif ne kadar duygusal 😨👀
bende öyleyim zaten :D yani normal
olduğunu sandıklarımız oldu :)
Öyle biri olmadı açıkcası, umarım bir gün olur.
Amin :)
elini tutmayı geçtim tutarken incitmekten korkan :) çok derin ve nazik bir hareket bu.
Aynen :) benim hayallerim işte böyle saçma
saçma oldugunu kim söyledi :D -_- Böyle insanlar da vardır muhakkak :)
Hayir hic kimse olmadi :/
Yok be ya nerde öyle kız
Aaa çok ayıp ben varım ya :D
işte o erkek bendim sonrasını bılıyorusn
Olmadı. Kör talihim, kara bahtım.
Oldu. Sonra incitmeye başladı sağolsun.
One öyle çıt kırıldım alalala
resim cok güzel :) ama malesef olmadı.
Bana olmadi da benim oldu :)
benim korktuğum oldu
Keşke olsa :(
Yoo olmadi
hayır olmadı :D
Olmadı keske olsaydi
aynen keşke ama daha geç değil olur inşallah
İyi olurdu nasil duygu oldugunu hissedebiliyorum..
olmadı
Oldu
Olmadı
olmadı hiç
hayır olmadı :D
Olmadı :( keşke olsa
Olmadi
Evet oldu.
olmadi
Olmadı lan😒
Olmadı
Hayır olmadı
Olmamıştır.
Olmadı😕
hayır
olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar