Beni sevmeyen birinin pesinden kosuyorum. Sizce mal mıyım ben?

Istediğinizi söyleyebilirsiniz bana. Her şeyi hak ediyorum. Bana zerre kadar değer vermedigi halde sürekli aradim mesaj attım. Salağim çünkü. Gurur falan da yok. Yüzsüzün tekiyim. O da oynadı benimle. bir gün seviyorum dedi bir gün beni arama dedi. Ben niye bu kadar gurursuzum ki? Markette de satılmıyo ki gidip alıyım. Böyle kız mı olur? bir akıl verin bana. Elim ayağım durmuyo sürekli arıyorum çocuğu. En sonunda küfür etti :'(
Beni sevmeyen birinin pesinden kosuyorum. Sizce mal mıyım ben?
Cevapla