Nisanlimla tartistik daha dogrusu atistik diyeyim :( (resimli) ?

Nisanlim ile dün sabah Gunaydin mesaji atti bende cevapladim is nedeniyle zaten konusmuyoruz aksam oldu bana yazdi bu aksam konusamicaz telimi babama vercem bitanem dedi bende tamam sevgilim dedim neyse hic konusmadik ozledim zaten mesafeler var cok goremiyorum bugunde bütün gün konusmadik aksam isim var askim dedim tamam bitanem dedim spor yapiyomus kardesinden ogrendim bide iki defa girdi cikti bende ona sen beni Ozlemiyosun mesaj atmiyosun naptigimi sormuyosun diye kizdim bugün de arkadaslarina git dedimo da bu karsiligi verdi; ve en son isine gelir iste yazdim ya bir daha yazmadim ne wpa girdi ne de mesaja bakti. Bende o yazana kadar yazmicam? neden boyle yapiyo bu?
Nisanlimla tartistik daha dogrusu atistik diyeyim :( (resimli) ??


Nisanlimla tartistik daha dogrusu atistik diyeyim :( (resimli) ?
Cevapla