Psikoloğum en yakın kız arkadaşıma aşık olduğumu söyledi. Ondan nasıl vazgeçebilirim?

Arkadaşımla 6 senedir birbirimizi tanıyoruz. Lisedeyken ondan başka hiç yakın arkadaşım yoktu. Ona deli gibi bağlandım. Yanındayken dünyanın en mutlu insanı oluyordum. Onu herkesten kıskanıyordum. özellikle kızlardan.Herkes farkındaydı ama bir tek ben bilmiyordum aşık olduğumu. Şimdi ise onu üç senedir görmüyorum. Ama uzaklaştığımızda ona daha çok bağlandım. Tek isteğim ona kavuşup ona sarılmak. Ona karşı cinsel dürtülerim asla olmadı. Ama sadece birkez dudağını öpmek istedim. Bu kadar. Ondan vazgeçmek istiyorum. Nasıl yapabilirim ? ( kız olarak bir tek ona karşı böyle hissettim, erkeklere ilgim hala var)
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona hiçbirşey söylemedim. ama arkadaşım bana açıldı. Bunu hiç beklemiyordum. Oda bana karşı böyle hissediyormuş. Ondan soğudum hemde çok. Ne yapmalıyım? Böyle şeylerle uğraşmayı gerçekten istemiyorum. Ona nasıl davranmalıyım ?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler herkese :) artık düzgün bir ilişkim var biriyle ve o eski arkadaşım sadece normal bir arkadaş artık.
Yeni bir ilişkiye başlamak gerçekten çok iyi hissettirdi !
Psikoloğum en yakın kız arkadaşıma aşık olduğumu söyledi. Ondan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla