Sevmiyorsan yapma... okurmusunuz? bana bir yol göstern lutfen?

Zor ise sev ama sevmiyorsa zorlama demiş MEVLANA...
Bir yerden sonra vazgeçmeyi bilmeli insan.. Sana ait olmayan bir kalbi sahiplenmek ne kadar doğrudur ki? Zorla sevdiremezsin kendini. Fakat bunu da kabullenemezsin hiçbir zaman. Çünkü insanlar imkansızın peşinden koşmaya bayılır. Kendimide dahil ediyorum buna.. Vazgeçtim demekle vazgeçemezsin. Aklından çıkardın diyelim. Peki Kalbinden? Bu kadar kolay mı silmek onca mücadeleden sonra. En çok iç acıtanda ne biliyor musun? Tırnaklarınla kazığın aşkta tırnak kadar değerinin olmaması. Akıttığın onca gözyaşının onun için bir anlam ifade etmemesi. Çünkü o başkasına aittir, başkasını seviyordur sen bunu kabullenemezsende bu gerçektir.. Biliyoruz ki gerçekleri duymak her zaman can acıtır. Biz buna alışamıyoruz zorladıkça zorluyoruz ee tabii sonradan üzülen yine biz.. Ben yoruldum artık her defasında hayal kırıklıgına uğramaktan. Madem Sevmiyosun niye sarılıyosun öpüyosun özledim diyosun yapma bee.. Bir insanın duygularıyla oynamak seni çok mu mutlu ediyor? insanların acılarıyla beslenmekten vazgeç küçük adam. Madem sevmiyorsun çek git hayatımdan yapma bunu nolursun be. Her sarılışında ayrı bir umut taşıyorum kokun bağımlılık yapıyor. Sevmiyorsun yapma. peki ben bundan sonra napıcağım arkadaşlar?
Sevmiyorsan yapma... okurmusunuz? bana bir yol göstern lutfen?
Cevapla