Yeni tanıştığım kıza ne sıklıkla mesaj yazmalıyım?

Dün bir arkadaşlık sitesinden güzel ve alımlı bir kızla tanıştım o da siteye yeni üye olmuş. Onu saygı çerçevesinde tanımak istediğimi ve niyetimde samimi olduğumu belirttim. Bana facebook adresimi sordu verdim ve beni ekledi kabul ettim. Dün facebook'dan yazışmaya devam ettik. Ve yine dün tanışmamıza vesile olan arkadaşlık sitesindeki üyeliğini sildi sürekli mesaj geldiği ve rahatsız olduğu için. Kız son derece modern ve kötü alışkanlıkları yok, düzgün biri olduğu belli. Ama dün faceden konuşurken biraz mesafeli gibiydi. Saygıda bir kusurumda olmadı. Beni henüz tanımadığı için biraz mesafe koyduğunu düşündüm. Belki şu an ilişki de düşünmüyordur. Bu sorun değil ben şansımı denemek istiyorum olmazsa da eyvallah kendisinin canı saolsun. Ama merak ettiğim benim kıza ne sıklıkla yazmam gerekir? Her gün ama belli saatlerde yazsam sorun olur mu? (Örneğin her akşam - günün nasıl geçti vs.) Veya iki günde bir mi yazmalıyım? Sürekli her an her dakika yazarsamda boğulur ve sıkılır biliyorum. Ama arayı da çok açmak istemiyorum varlığıma alışmasını ve güvenini kazanmak istiyorum. Özellikle bayan arkadaşlar bu konuda yardım ederlerse sevinirim. Teşekkürler şimdiden
Yeni tanıştığım kıza ne sıklıkla mesaj yazmalıyım?
Cevapla