Ailesi için sevdiğinden vazgeçmek... Şartlar ne olursa olsun yanlış mı?

Çok sevmeme rağmen ailesi, onunla yaşayacak olan ve oğluna fazla bağlı bir anne yüzünden sevdiğim insandan içim acıyarak vazgeçtim. sevdiğim de annesine bir o kadar bağlıydı yani bunu-hep ikinci pland kalmayı kabul edecektim. şimdi düşünüyorumda bunun içinmiydi o kadar sevgi fedakarlık. kalsaydımda oğlunu bencillikle paylaşamayan anneyle hem de aynı evde yaşamaya gücüm yetermiydi.1yıl olucak içim hala yanıyor. üstelik kendimi hırpalamaktan yoruldum
Ailesi için sevdiğinden vazgeçmek... Şartlar ne olursa olsun yanlış mı?
Cevapla