ilk buluşmamızdan sonra soğudu. mesaj atmadı. attığım mesajlara geç cevap verdi. sonrada bir bahane yarattı bana sinirlendi ve küstü. sonrada tüm çabama rağmen geri dönmedi mesajlarıma.
daha önceden tanışıyorduk ilk buluşmamız deme nedenim başbaşa ilk defa oturduk. yani benim tipimi beğenmedi diyecem ama zaten tanıyordu daha önceden görmüşlüğü, beraber sohbet etmişliğimiz vardı. bu mümkün değil.
bende gayet iyi niyetli davrandım. anlamıyorum neden bu tavrı. bir yanlış yapmadım.
daha önceden tanışıyorduk ilk buluşmamız deme nedenim başbaşa ilk defa oturduk. yani benim tipimi beğenmedi diyecem ama zaten tanıyordu daha önceden görmüşlüğü, beraber sohbet etmişliğimiz vardı. bu mümkün değil.
bende gayet iyi niyetli davrandım. anlamıyorum neden bu tavrı. bir yanlış yapmadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar