Bir erkek flört aşamasında neden soğur? vazgeçer?

ilk buluşmamızdan sonra soğudu. mesaj atmadı. attığım mesajlara geç cevap verdi. sonrada bir bahane yarattı bana sinirlendi ve küstü. sonrada tüm çabama rağmen geri dönmedi mesajlarıma.
daha önceden tanışıyorduk ilk buluşmamız deme nedenim başbaşa ilk defa oturduk. yani benim tipimi beğenmedi diyecem ama zaten tanıyordu daha önceden görmüşlüğü, beraber sohbet etmişliğimiz vardı. bu mümkün değil.
bende gayet iyi niyetli davrandım. anlamıyorum neden bu tavrı. bir yanlış yapmadım.
Bir erkek flört aşamasında neden soğur? vazgeçer?
Cevapla