Bana işve cilve öğretin yaa? Ben güzelim ama çok odunum. Kadınlığımı kullanamıyorum nasıl yapacağım?

Ben liseyi de kız lisesinde okumuştum üniversiteye kadar hiç sevgilim olmadı. Üniversite de de bir çocuğu beğendim hoşlandım sınıfın en tipsiz ama en efendi çocuğuydu hep bakıyodu ama hiç açılmadı bende hep onu bekledim kimseyi kabul etmedim. Okul bitti bir kaç kişiyle çok kısa süren tanışmalar yaşadım kolmadı içim ısınmadı devam ettirmedim kimseyi sevmedim. Sonra biriyle çıktım çok abazaydı terkettim. Birini çok sevdim o da beni bir rusla aldatmış aylarca öğrendim yıkıldım kadın hem çok çirkin hem yaşı baya var ama adamı kendine bağlamış. Bana vakit ayırmayan adam onla haftada 3 4 kez buluşuyormuş. Bana hediye almayan adam buna devamlı altın takı alıyomuş. Biz nerdeyse nişanlanacaktık ailesi çok acele ediyordu. Ucuz atlattım evlenseydim çok kötü olurdu. Neyse şimdi yeni biri var bu baya üzerime düşüyo ama facesinde bir düğün fotosunda bir arkadaşı buna yorum yapmış "sana kuyruk sallayanları gör artık" diyo. Bu avukat ya galiba çevresinde kuyruk sallayan çok. Offf yaaa! Yine mi aynı kabus?
Bana işve cilve öğretin arkadaşlar yaa. Yeminle kursu olsa gidecem o derece bıktım yani. Güzelim ama hep kız çevrem oldu pek sevgilim olmadı. Taktik işve cilve , bağlamayı bilmem. Bana taktik verin anlatın ya hayrınıza :)
Bana işve cilve öğretin yaa? Ben güzelim ama çok odunum. Kadınlığımı kullanamıyorum nasıl yapacağım?
Cevapla