Kızlar, bir kız gördüm çok fena aşık oldum ve daha hiç konuşmadım nasıl açılabilirim?

Kızı ilk gördüğüm andan beri seviyorum, ve yaklaşık 1 yıldan beri açılma planları yapıyorum ama daha bir kere bile açılmaya yönelik bir harekette bulunmadım. Yüzyüze çok kabaca olur karşısına çıkıp seni seviyorum çok hoşlanıyorum falan senden diye. Ben böyle düşündüğüm ve aşırı utangaç olduğum için farklı görüş ve fikirler arıyorum yardım ederseniz sevinirim kızlar lütfen bunu gören herkes saçma da olsa fikrini paylaşsın. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorun hala çözülmüş değil, yardımlarınızı bekliyorum kızlar. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar şu işi halledin dileyin sonra benden ne dilerseniz. her türlü öneriye açığım.
Güncellemeler
+1 yıl
bu site bu soruna çare bulamadı.
Kızlar, bir kız gördüm çok fena aşık oldum ve daha hiç konuşmadım nasıl açılabilirim?
Cevapla