Eşim bu gece bana cok kizdi :( yardimci olur musunuz lütfen?

Gece esimden önce uyudum , eşimin zaten uyku problemi var vardiyali calistigindan beri. bir kac kez gözerlimi actigimda ne yapiyorsun diye sordum, elinde cep telefonu vardi oyun oynuyordu. Sonradan tekrar gözümü actim baktim saat 2 tekrar sordum ne yapiyorsun diye, bu kez acayip sinirlendi sen benimke dalgami geciyorsun kizim, niye durmadan npy diye sorup duruyorsun kafayimi yedin sen uyusana, bak yeter artik yavas yavas sinirlenmeye basliyorum bu ne ya her defasinda npy npy npy oyun oynuyom iste al bak falan dedi az küfür etti :( bir daha sakin sorma yoksa bozusuruz dedi üfledi püfledi... halbuki ben bilerek sinir etmek istemedimki, sonucda uyuyor sayilirdim. sanirim beni yalnis anladi npy diye sorarken, hani belki onu gözetledigimi düsündü biseyler karistirdigini düsündü sanirim. Sizde sinir olurmuydunuz esiniz kalkip habire npy diye sorsa? neden bu kadar abartti küfür etti fln?
tskler...
Eşim bu gece bana cok kizdi :( yardimci olur musunuz lütfen?
Cevapla