Gece esimden önce uyudum , eşimin zaten uyku problemi var vardiyali calistigindan beri. bir kac kez gözerlimi actigimda ne yapiyorsun diye sordum, elinde cep telefonu vardi oyun oynuyordu. Sonradan tekrar gözümü actim baktim saat 2 tekrar sordum ne yapiyorsun diye, bu kez acayip sinirlendi sen benimke dalgami geciyorsun kizim, niye durmadan npy diye sorup duruyorsun kafayimi yedin sen uyusana, bak yeter artik yavas yavas sinirlenmeye basliyorum bu ne ya her defasinda npy npy npy oyun oynuyom iste al bak falan dedi az küfür etti :( bir daha sakin sorma yoksa bozusuruz dedi üfledi püfledi... halbuki ben bilerek sinir etmek istemedimki, sonucda uyuyor sayilirdim. sanirim beni yalnis anladi npy diye sorarken, hani belki onu gözetledigimi düsündü biseyler karistirdigini düsündü sanirim. Sizde sinir olurmuydunuz esiniz kalkip habire npy diye sorsa? neden bu kadar abartti küfür etti fln?
tskler...
tskler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar