Güncellemeler
+1 yıl
SEVGİLİ DEĞİLİZ AMA ARKADAŞTA DEĞİLİZ BÖYLE ORTASI BİR ŞEY
Sizce sorun değilse bizce niye olsun. Yaş pek onemii degildir bana gore. Ama onemli olan sizin icin yasın onemli olmaması
Seviyorsanız olmaz
sorun bence ama bide dış görünüşten bakmak lazım alnında kaç yaşında olduğun yazmıyoki.
Ilerde evlilik olursa orta yaşlara geldiğinizde 4+7 ortalama yaş farkı olacak
Cevap
4Cevap
Milletin lafina uyan birisiyse bence bahane uretiyor ayrilmak icin
ali taran evlendi sorun olmadı :)
Benden büyük biriyle bişey düşünemem
Erkek büyük olmalı kadın büyük olursa sıkıntı
Son durum ne sevgili misiniz
Çok sorun değil
Degil
Sorun olsaydı o ilişki olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar