Kız arkadaşım benden 4 yaş büyük, aramızdaki tek sorun bu diyor, sizce sorun mu bu?

Kız arkadaşım benden 4 yaş büyük, aramızdaki tek sorun bu diyor, sizce sorun mu bu?
Güncellemeler
+1 yıl
SEVGİLİ DEĞİLİZ AMA ARKADAŞTA DEĞİLİZ BÖYLE ORTASI BİR ŞEY
Kız arkadaşım benden 4 yaş büyük, aramızdaki tek sorun bu diyor, sizce sorun mu bu?
Cevapla