Ağzı laf yapan, yakışıklı olmayan erkek mi; pısırık, kendinden emin olmayan yakışıklı erkek mi?

Benim için önemli olan sanırım birincisi. Kendindini ifade edemeyen erkekler içindekileri de açığa vuramıyor. Bu sebeple de kaybediyor
Güncellemeler
+1 yıl
herkese + 1
Ağzı laf yapan, yakışıklı olmayan erkek mi; pısırık, kendinden emin olmayan yakışıklı erkek mi?
Cevapla