Astsubay ya da subay eş çok mu aldatmaktan yana oluyor neden böyle bir izlenim var?

az önce oudum sürekli bu tarz yazılar gördüm benimde nişanlanacağım kişi subay aldatmaya meyilllimi oluyorlar? gerçi benim nişanlanacım kişi subay olmadan önce aldattı ben onu affettim şu an cok fazla güvenıyorm ama içime kurt düştü be ya;:)
Astsubay ya da subay eş çok mu aldatmaktan yana oluyor neden böyle bir izlenim var?
Cevapla