Özeniyorum Özeniyorum Özeniyorum iste yapicak bisey yok!!! ;)?

Yeni bir dizi var mesela kiralik ask okadar özeniyorum ki ömerle defneye neden bizim karsimiza böyle asklar cikmiyo ya resmen depresyondayim ve tamam diyorum 30 yasima kadar bekliycem karsima ask cikmasi lazim elbet elbette ya cikmassa diye düsünüyo insan cünki cevremde hic öyle deli asik olup evlenen olmadi sizin görüslerinizi aliyim...
Özeniyorum Özeniyorum Özeniyorum iste yapicak bisey yok!!! ;)?
Cevapla