Fuckbuddime mesaj atıp ondan hoşlandığımı ve onu özlediğimi söyledim ama adam sadece gülücük yolluyor yaa, neden böyle yapıyor?

İçimden gelerek neler dedim neler bu kadar mı vurdum duymaz olur insan, neden böyle cevap veriyor ki. Bende seni özledim bile yeterli oda yok sadece bitane :) bundan yolluyor uyuz olmaya başladım, ne tepki versem bidaha yazmadan mı yazsam mı ne desem ona?
Fuckbuddime mesaj atıp ondan hoşlandığımı ve onu özlediğimi söyledim ama adam sadece gülücük yolluyor yaa, neden böyle yapıyor?
Cevapla