Niye üniversitede ilk yıl sevgili yapmayın diyorlar ya da niye aynı sınıftan sevgili yapmayın diyorlar?

Ünide ilk yılımı bitirdim ve sınıfımdan birini seviyorum gerçekten çok seviyorum öyle boş da değil 2. ay dikkatimi çekti beğenme hoşlanma sevme derken bariz aşık oldum üstelik açıldım sevgilisi varmış sevgilisi olmasına rağmen sürekli ikisini birlikte görmeme rağmen hala vazgeçemedim çok seviyorum yani bu olayı anlamadım niye ilk yıl sınıfımızdan ya da herhangi bir sınıftan bölümden sevgili yapmayın diyorlar bir açıklayın hele?
Niye üniversitede ilk yıl sevgili yapmayın diyorlar ya da niye aynı sınıftan sevgili yapmayın diyorlar?
Cevapla