Benim boyum 163 sevgilimin 185 hiçte komik görünmüyor dışarıda ki insanların nasıl gördüğü ile değil benim nasıl gördüğüm ve ne istediğim önemlidir bunu bir düşün..
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
ne bileyim yan yana yürüken ne tarafa gideceğimizi yönlendirmek zor olabilir gibime geldi. çünkü yürüken benim ne tarafa baktığımı görmeyebilir boyundan dolayı. bu da birbirimizi sağa sola çekiştiriyormuşuz gibi görünebilir, bu biraz düşündürdü.
son resimde ki kızla erkeğin arasında rahst en az 35 santim var sizin aile cüceler ailesi galiba 175 le kendini cedi osman sanıyorsun ddmlddödçdçff 25 santim var kız 1. 50 ise 2 karış yani
Eski sevgilim ile boy farkımız 25 cm'di. Boynum ağrıyordu sürekli eğmekten :/
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
yürüken böyle oluyormuydu? yan yana yürüken ne tarafa gideceğimizi yönlendirmek zor olabilir gibime geldi. çünkü yürüken benim ne tarafa baktığımı görmeyebilir boyundan dolayı. bu da birbirimizi sağa sola çekiştiriyormuşuz gibi görünebilir, bu biraz düşündürdü.
o kadar sorun olmadı sadece koluma giremiyordu, el ele tutuşuyorduk, Selfie çekerken biraz sorun olabiliyor.(ayakta) Kardeş, yinede boy dediğin şey öyle 25-30 cm olamaycak sen 1.75 ise 160 idealdir. Benim 1.85 ve 1.65 den aşağısı sıkıntılı.
tatlı ama, ne bileyim yan yana yürürken ne tarafa gideceğimizi yönlendirmek zor olabilir gibime geldi. çünkü yürüken benim ne tarafa baktığımı görmeyebilir boyundan dolayı. bu da birbirimizi sağa sola çekiştiriyormuşuz gibi görünebilir, bu biraz düşündürdü.
Boy sıkıntısı cok fena ya bende kısayım 160 - 165 falan olmam lazm sevgilimde uzun ama bnim herzaman uzun boylara karşı zaafım olmuştur nezmn foto cekilmeye kalsak hep parmaklarımın üstüne basıyorum yani cok kötü hissediyorum bazende ama cok aşırı değil omuzlarına geliyorum gibi bişi normal diyo erkeğin uzun olması lazım falan biraz iyi hissediyorum
hadi ben takmıyorum diyelim, kız yürürken ordan oraya çekiştirliyormuş gibi hissedip komplekse falan girip üzülürse daha sonraları. ona da zor gelmeye başlarsa.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Minyon sevgilisiyle yürüyen uzun bir erkek beraber yürürken nasıl görünüyor? Boy farkı 25-30 santim civarındaysa?
En İyi Cevaplar