24 yaşında kız ile 53 yaşında erkek ilişkisi sizce nasıl?

Sitede çok sayıda görmüşsünüzdür. Adamla arada 25-30 yaş fark olan kızlar aşklarından bahsediyorlar, sevilip sevilmemekten konuşuyorlar. Arkadaşlar, Allah aşkına biraz şu aklınızı kullanın. Tamam aşk çok farklı bir his biliyorum. Belki olgun insan bulmakta da zorlanıyorsunuz. Zira günümüzde insanlar olgun davranmıyorlar. Bu yüzden yaş aralığını yükseğe çekiyorsunuz. AMA arkadaş, biraz matematik yahu, BİRAZ matematik.

24 yaşındaki bir kız 53 yaşındaki bir adamın onu sevdiğini düşünüyor ve aşk bekliyor! Amcam giderayak bol bol masrafsız cinselliğe doyayım peşinde, kızlar da genç insan hengamesini istemeyip bodoslamadan rahat hayata sahip olma derdinde, bazen de saf saf aşk derdinde.

KIZ arkadaşlar! 24 yaşındaysanız ve 50 küsur yaşındaki bir adama aşıksanız kusura bakmayın ama siz doğduğunuzda o adam da şansa hastanede olsaydı görüntünüz aynen şu aşağıdaki şekilde olacaktı.

Demem o ki kardeşim, "Aşk laf anlamaz ki" vs. tarzında Yıldızımsı, Tilbemsi lafları bir kenara bırakın, bu kadar gaspet ve sahtekar insanlarla dolu bir memlekette daha kendi akranlarınız arasında bile düzgün bir insan bulamayacak kadar BAHTSIZ bir insanken, gidip de yüzde olarak milyon kat daha zor bulunacak bir ihtimale inanmaya meyil etmeyin. Kime sorsanız "Erkeklerin %99'u öyle evet... Ama o başka" diyor. Geçin kardeşim onu. 99 her zaman 1'i tokatlar. O dediğiniz filmlerde olur anca... Uyanın biraz yahu!

24 yaşında kız ile 53 yaşında erkek ilişkisi sizce nasıl?


24 yaşında kız ile 53 yaşında erkek ilişkisi sizce nasıl?
Cevapla