Sevgilimin facebook, twitter ve instagramına baktım. Bir sürü erkek mesaj atmış. Selam, naber, tanışmak istiyorum, çok güzelsin gibi. Ben bunları görünce çıldırdım. Dedim bunlar ne sen bunlara neden cevap yazıyorsun. O da dedi ki sen erkeksin anlamazsın. Türkiye'de her kızın yaşadığı şeyler bunlar dedi. Dedim neden engellemiyorsun neden cevap veriyorsun. O da öyle yapınca yok şöyle oluyorum yok böyle oluyorum dedi. Medeni davranmaya çalışıyorum dedi. Aklım hala almıyor bu yüzden buradaki kızlara sorma ihtiyacı duydum. Kızlar lütfen bir cevap verin canımdan öte sevdiğim kız için endişe duyuyorum. Türkiyede kızların bu tip şeylerle karşılaşması artık normalleşti mi? Bunun dışında acaba bilmediğim neler var merak ediyorum yani başka türlü de deniyorlar mı tanışmak için?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu normal karşılayan pek yok. Açıkçası bu biraz kız arkadaşının rahatlığı çünkü ben genelde direk engellerim. Ki erkek arkadaşım böyle bişiye şahit olsa ya da mesajları yanıtsız bırakmadığımı görse tüm sosyal medya hesaplarımı kapattırır. Medeni olmaya çalışıyorum gibi bir açıklama seni geçiştirmek için öne sürdüğü bir yalan çünkü o mesajları görüp egosunu tatmin derdinde sevgilin. Kaldı ki tanımadığı adamların tanışma taleplerine önemsicek kadar medeniyet bana pek mantıklı gelmiyo. Sonuçta hepsi abaza zihniyetli saplama tipler. Bence sen bu konuda ipleri ele al. Yoksa bunun ardını alamazsın.
316 Yorumla
Soran+1 yılNumarasını da vermiş bir tanesine ayrılacam artık
Cevap sahibi+1 yılNumarasını vermeye kadar gelmişse olay seni gözden çıkarmış demektir. Buna göz yumman hata.
Soran+1 yılTelefon çaldı uzaklaştı yanımdan. 5-10dk konuştu o çocuğun adını duydum bir de hesap verdiğini duydum ne yaptığıyla ilgili. Ben kolay kolay ağlamam duygusuzsun diyenler var. Ama bu olanlardan sonra tutamıyorum kendimi. Ayrılmam lazım ama arayacak gücü kendimde bulamıyorum. Şu kızdan bir kurtulayım bir daha uzun bir süre bir kıza yakın davranmam
Cevap sahibi+1 yılÜzülme yaa. Sal gitsin. Bulsun belasını. Aklı başına gelince vurur kafasını taşlara. Ama bir an önce yol ver, yoksa çok canın yanar
Soran+1 yılBen şu durumdan kurtulayım da onun ne yapacağı umrumda değil şu an çok isterdim bir an önce şu durumdan kurtulmayı hiç yaşanmamasını ama malesef. Arayıp bitti demek istiyorum ama nedenini felan sorarlarsa tüm bunlar baştan konuşulabilir ve konu daha da uzayabilir. Ben artık hiç konuşmak istemiyorum onunla. Tüm bunları bir de onunla uzun uzun konuşmayı kaldıramam
Cevap sahibi+1 yılAçıklama yapma o halde devam etmek istemiyorum artık de
Soran+1 yılO zaman sürekli devam ettirmeye çabalar, bırakmaz
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorum başkası var de. Soğudum senden devam etmek istemiyorum de
Soran+1 yılArkamdan laf eder şerefsiz, aldattı beni diye anlatır
Cevap sahibi+1 yılamaaaan sen de yani desin boşver
Soran+1 yılO bunu yaparken bir de insanlara sanki ben yapıyormuşum gibi anlatmasına izin veremem
Cevap sahibi+1 yılSen o kızdan ayrılamazsın boşuna nefes tüketme
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılHer olasılığı bu kadar kafaya takarsan oturduğun yerde sayarsın. Cesur ol kararlı ol. Belli ki o kız her istediğini yaptırmış sana, senin istemediklerine de ikna etmiş seni. Kusura bakma ama ipleri vermişsin eline, şimdi nasıl geri alırım diye düşünüyosun. Daha gözü kara ol. Kestirip at açıklama yapma. Ne hali varsa da görsün
Soran+1 yılTamam öyle yapacam. Teşekkürler
En İyi Cevaplar
+1 yılNormallesti. Dm ye her girisimde yeni bir mesaj görüyorum. Instagramda surekli yorum atıyorlar. Oradan mesaj yolluyorlar. Kafadan bir numara atiyorlar arayip kiz oldugunu kontrol ettiklerinde pesini birakmiyorlar. Ben cevap vermiyorum ama cevap verene kadar da pesini birakmayan var. Ayrica engelliyorsun bir bakmissin yeni faceyle tekrar karşında "bir sans ver tanisalim" diyorlar. Sinir bozucu ama gerçek
030 Yorumla- +1 yıl
Kiz arkadaşının cevap vermesi de tuhaf.
Soran+1 yılNasıl başa çıkıyorsun bu durumla? Buna engel olmam gerekli. Sürekli reddedince kezban oluyorum medeni davranmaya çalışıyorum diyor. Bir de merak ediyorum sosyal medya dışında dışarda okulda veya herhangi bir yerde erkekler kızları rahatsız ediyor mu? Ve nasıl engelleyebilirim bunları
- +1 yıl
Senin engellemen cok zor. Cevap vermeyince bin bir turlu kufreden var ama cevap vermiyorsun diye kezban olmuyorsun. Facede instagramda kiz arkadasindan gizli gizli mesajlari istekleri silebilirsin en fazla. Sokakta da rahatsiz eden var. Cafede sahilde.. Bu biraz kız arkadaşına da bağlı. Insan illaki farkediyor birinin ona baktigini takip ettigini ama sende belli edersen cesaret alip numara isteyebiliyorlar. Bu konu da ciddi bir konusma yapmalisin yoksa senin ona olan guvenin kotu bir sekilde etkilenecek. Ben gelen mesajlara isteklere karsilik vermiyorum. Disarida da görmüyormuş gibi yapıyorum. Gelenleri de duymuyormus gibi. Baska yapacak bisi yok zaten
Soran+1 yılDışaradkilerden kurtulma şansım yok mu? Hiç bir önlem alamaz mıyım
- +1 yıl
Yüzüğü deneyebilirsin. Surekli bir yuzuk takarsa ise yarayabilir
Soran+1 yılDışardakilerin pek yüzüğü dikkate alacağını sanmam
- +1 yıl
Alanda var almayanda. Yasinda büyük degilki nikah dairesine gotur kizi diyim 😉 Allah yardimcin olsun.
Soran+1 yılÇok erken nikah için
Soran+1 yılCikolatatanricasi ve bahtsiz55 in dedikleri hakkında ne düşünüyorsun?
- +1 yıl
Yani katılıyorum. Yeni birileriyle tanışma istegi var o kizda. Sıkılmışta olabilir. ya da o arkadaslarin dedigi gibi biri de olabilir. Cok güvenme derim. Sonra üzülme. Kısıtlamaya kalksan baska hesp acar sana belli etmez. Belki de baska hesapları da vardir.
Soran+1 yılAnladım ama onu seviyorum. Bitirmem mi gerekli? Çok zor
- +1 yıl
Guvenin var mi?
Soran+1 yılKafam karışık düzgün düşünemiyorum
- +1 yıl
Bundan sonra pek guvenebilecegini sanmiyorum. Güvensiz de bir yere kadar yürüyor.
Soran+1 yılNe yapmalıyım şu an tam olarak bilemiyorum
- +1 yıl
şu an yapman gereken seyleri bizim sozlerimizi takmadan karar vermelisin. Sonucta cok bir zaman olmasada 6 7 ay dedin ve seviyorsun ama guvensiz sevgi bir yere kadar oluyor. Hayirlisi olsun
Soran+1 yılBitmesini lazım ama nasıl bitecek nasıl unutacam nasıl atlatacam bunu bilemiyorum. Tabi daha bundan ders de çıkarmam lazım bir daha aynı şeylerin yaşanmaması için
Soran+1 yılBitmesi lazım ama nasıl bilmiyorum
- +1 yıl
En zor iş bu ışte... Illa atistirsin zaman tani kendine
Soran+1 yılŞimdi onu arayıp ayrılalım demem mi lazım? Aynı şeyleri ilerde de yaşamak istemiyorum bana tavsiye verebilir misin?
- +1 yıl
Evet demelisin. Nedenini de birlikte söyle tabi. Kimseye cok fazla güvenme bence. Yeteri kadar guven yeter. Birde fazla fedakar olunca deger bilmiyorlar o yuzden onunda bir sınırını bulmalisin.
Soran+1 yılO sınırı tutturabileceğimi sanmıyorum
- +1 yıl
Bak bu konuda ben soyle yapiyorum. Dişe diş goze göz. Karsimdaki ne ladar fedakarsa bende o kadar fedakar olurum
Soran+1 yılAnladım o ne kadar fedakarsa ben de o kadar olacam
- +1 yıl
Alışırsın bir sure sonra zaten
Soran+1 yılUmarım, unutma süreci için bir tavsiyen var mı? Şunu yap bunu yapma gibi. Biliyorum çok vaktini aldım gerçekten daha fazla üzülmemek için soruyorum
- +1 yıl
Estağfurullah. Ben herkese bunu soylemisimdir. Beyin aslinda aptal bir organ. Sen ona ne soylesen inanıyor. Ben ilk askimi ki erkeklere dusmanligimi bitiren kişiydi. Her gun kendime onu sevmedigimi soylemekle atlattım. Ayna karsisinda her gun soyledim. Belki sacma gelebilir ama ise yariyir. Ilk beyin inaniyor sonra kalp devreye giriyor
- +1 yıl
Ama bu surec cidden uzundu benim icin. Senin icinde oyle olabikir ama sabret
Soran+1 yılPeki deneyeyim o zaman. Her şey için teşekkürler :)
- +1 yıl
Rica ederim 😊
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar Ne Diyor
25
Evet sosyal ortam öyle, ne kadar engellese reddetse de ondan sonra gelecek mesajları etkilemez. Ama sana diyeceğim tüm o hesapları kapatsin, rahatsız olduğunu uygun bir dille anlat sevgiline seni haklı bulacaktır bence
117 Yorumla
Soran+1 yılAsla kabul etmez. Şunları engelle dedim onu bile yapmadı. Zaten ayrılmayı düşünüyorum artık
Soran+1 yılBir tanesine numarasını vermiş. Geçen yanımda aradı 5-10 dakika konuştular benden uzakta
Soran+1 yılBir de ne yapıyorsun diye hesap soruyor kıza kız da hesap veriyor ulan benim sevgilim kız
Soran+1 yılAklında başkalarındayken ben daha devam edemem. Yıllardır ağlamamışım, kolay ağlayan biri değilim. Bu olanlar aklıma geldikçe kendimi tutamıyorum bunlar çok fazla geldi bana
Soran+1 yılBenim asıl korkum hayatım boyunca hep aynı korkuyla yaşayacak olmam. Hep aynı hatayı yapma korkusu hep aldatılma korkusu nasıl başa çıkacam nasıl bunları engellerim?
Soran+1 yılİyi de kızlar sosyal medyalara çok bağımlı ve bana güvenmiyor musun olayları başlıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılMümkünse uzun bir süre kızlardan uzak kalacam
Soran+1 yılYanlış anlama belki farklı olabilirsin ama o kadar çok güvendiğim kız bunu yapınca kızlardan soğudum kendi cinslerimden zaten böyle bir olay yaşandığı için nefret ediyorum en iyisi şu hayattan kurtulmak
Soran+1 yılKesinlikle. Bu arada soruma yardımcı olduğun için teşekkürler
+1 yılherhangi bir siteden kadın hesabı alıp profil resmine ortalama güzellikte bir kızın resmini koy da gör bakalım. "slm tnşlm mı.))" yazmakla yetinmeyip direkt cinsel organının resmini yollayan teşhirci ruh hastaları da çıkabiliyor arada. artık nasıl bir açlık nasıl bir yoksunluksa...
sevgilin yapması gerekeni yapıyor güzelce reddediyor anlamazsa da engelliyordur herhalde.. ne var ki bunda? :(21 Yorumla
Soran+1 yılEngellemiyor arkadaş gibi konuşuyorlar ama onlar ilgilerini gösteriyor belli amaçları yani
- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılMesajlara cevap vermek zorunda değil. 2 tane abazana karşılık verince medeni olunmuyor. Demek ki bu durumdan haz alıyor. Güzel deyip ilgi göstermeleri egosunu okşuyor.. Burdan bana o tarz yaklaşan hiçbir insana cevap vermedim. Aranmıyorum yani. Gereği yok.
23 Yorumla
Soran+1 yılTelefonunu bile vermiş
- +1 yıl
Kız arkadaşının ibneliği ne diyebilirim. İlişkini gözden geçir bence. Çok fena kekleniyor olabilirsin.
Soran+1 yılDiğerlerine de yazdığım bir durum var. Artık ayrılacam
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilisi var ve mesaj yazanlara cevap veriyor ve buna medeni olmak diyor öyle mi? Bende erkek arkadaşımla yaşadım bu tatz sorunu. Benden önce tabi hep o yazıyormuş kızlara. Mesajları görünce bende deliye döndüm ayrıldım hatta. Yeni barıştık. Bazen kızlar ekliyor sinir oluyorum. Ben bana mesaj atablara cevap bile yazmıuorum. Sevgilisi olan insan sadece onu görür net. Diğer türlü isyan çıkarıyorum.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen ayrılacam artık çünkü hiç dinlemiyor beni
Cevap sahibi+1 yılSenin istemediğini bile bile böyle bişe yapması çokta umrunda değilsin diye gösteriyor. Bence bu kadar değer verme. Ben sinir olcam ve o devam etcek imkanı yok yüzüne gülemem ben yaa. Bende ayrılırdım.
+1 yılBana da sürekli tüm sosyal hesaplarımdan mesajlar atıyorlar apaçık taciz fakat ben cevap vermiyorum bu sefer kızıyorlar o zaman engelliyorum. Çözümü basit yani. Senin sevgilin de sırf kezban olmamak adına yavşak olmayı tercih etmiş gibi sanki.
316 Yorumla
Soran+1 yılBilerek mi diyorsun yani?
- +1 yıl
Tanımadığım için yorum yapma hakkım yok fakat herhangi bir arkadaşım böyle yapsa yüzüne söylerim kaşar olduğunu
Soran+1 yılSence nasıl emin olabilirim bu konuda?
- +1 yıl
Bence zaten emin olmalısın kız gevşek
Soran+1 yılDaha diğer erkeklerin sevgilime ilgisini kaldıramamışken bir de sevgilimin onlara ilgisi çıkarsa ben kendimi yüksek bir yerden atarım heralde
- +1 yıl
şu an sadece abartiyorsun dimi gizemli adam. Boyle bir kiz degmez. Hic kimse icin degmez aslinda
Soran+1 yılAbartıyorsun derken? Neyi?
- +1 yıl
Benim anlayamadığım altı üstü bir sevgili için nasıl bu kadar fedakar olabiliyorsunuz? Ben hayatımda 1 kere sevdim hala seviyorum ama asla onun için normalde yapmayacağım şeyler yapmadım bence abartmayın fazla. Hayatınızın merkezine sevgilinizi koymayın.
Soran+1 yılOna bu kadar değer verdiğim için sevgilim zaten. Yoksa neden sevgili olayım sıradan biri olsaydı benim için
- +1 yıl
Kendini bir yerden atmayi tabiki
Soran+1 yıl6-7 aydır birlikteyiz ve bir sürü güzel anımız var, hayallerim vardı. Bitmesini istemiyorum
- +1 yıl
Gorus sahibine katılıyorum. Sevgiliyken fedakarliklarin sınırı olmalı. Cok fazla fedakar olunca karsidaki malesef deger bilmiyor zaten.
- +1 yıl
6-7 ay ne ki? 6 senelik ilişkiyi sudan sebeplerle bitirebilenler var gözünde çok büyütmüşsün.
Soran+1 yılBitsin mi yani
- +1 yıl
O senin bileceğin iş.
Soran+1 yılNasıl bitireceğimi de bilmiyorum nasıl unutacağımı da
Böyle mesajlar alması normal de o mesajlara cevap vermesi normal değil bence^^
214 Yorumla
Soran+1 yılBir kere bir tanesiyle telefonda konuşurken duydum
Soran+1 yılBenim yanımdan uzaklaşıp telefonda konuştu onunla 5-10 dakika ayrılacam artık
Soran+1 yılBu kadarı çok kaldıramıyorum ben ki yıllardır gözümden yaş akmayan adam bu olanları aklıma getirdikçe gözümden yaş akıyor
Soran+1 yılKendi salaklığıma yanıyorum. Bir daha bir kıza nasıl güveneceğimi de bilmiyorum hep aklımda bu şüphe olacak. Bir daha aynı hatayı tekrarlamamak için ne önerirsin bana?
Soran+1 yıl6 aydır birlikteyiz bu kızla son 3 aydır böyle öncesini bilmiyorum
Soran+1 yıl3 aydır, böyle ve gereksiz kıskançlık arkadaşım onlar medeni davranış diye beni oyalıyor
Soran+1 yılNasıl devam ettim nasıl kandım nasıl güvendim bilemiyorum. Neyse. Yardımcı olduğun için teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanii evett fake bir hesabim vardı face kendi adima değil resmim yoktu bir mesaj yagiyorrrr, instram actim çok olmasada açar açmaz slmm msji, sonra resmini beğenen, twitterim yok zatenn, burdaki 100,200 msji saymiyorumm bile bnu yapan hemcinsinn :) sana tavsiyemm engellesinn seni seviyorsa hiç cevap vermesin gereği yokk biraz sert çıkk yazıyorlar diye cevap vermek zorunda degill ;) ben sapk çok diye adimaaa face acamadim yaa
09 Yorumla
Soran+1 yılNumarasını da vermiş birine
Cevap sahibi+1 yılOo bu kzla sevgilinin eminmisin
Soran+1 yılYanımda telefonu çaldı uzaklaştı 5-10dk konuştu ne yaptığının hesabını verdi. Ben kolay ağlamam, duygusuz musun derler. Bu olanlardan sonra kendimi tutamıyorum artık
Cevap sahibi+1 yılNiye agliiyorsunyaa kkonuş kzla halledin bir sonuca baglayin böylevolmazz
Soran+1 yılNe konuşması artık ben asla devam edemem. Ayrılacam ama konuşacak hal kalmadı. Bir daha birine güvenebileceğimi veya birini sevebileceğimi sanmıyorum
Cevap sahibi+1 yılÖyle olur güvemmez inanamzsin herkes bir değilelbet birgün yine birine inanp sevmek sevilmek isteyecksindir
Soran+1 yılNasıl güveneceğimi bilmiyorum bir daha. Aynı hataları yapmamam için ne önerirsin
Cevap sahibi+1 yılZamanmmm toparla kendini :) seçimlerini iyi yapp
Soran+1 yılYanlışı seçiyorum hep ben bilmeden
Normalleşti. Bana da geliyor. Ama cevap vermiyorum. Kız arkadaşın senin sevgilin olmaktan çok seni yanında taşır gibi sanki. Söyle ona. Cevaplama lütfen bunları diye. Engelle de
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmayı düşünüyorum şu yazılanlardan sonra
+1 yılBizede geliyo ama biz cevap vermiyoruz . Kiz arkadasin niye cevap veriyor bence hemen engelleyip silmeli yani benceee
02 Yorumla
Soran+1 yılTelefonunu bile almış bir tanesi
- +1 yıl
Yok artik 😒 ee bu kiz seni sevmiyor galiba
Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı. Ohoo bu daha neki sokaga cikinca lafmi atmiyorlar tacizmi etmiyorlar neler var neler keske sadece yazsalar
01 Yorumla
Soran+1 yılBaşka neler var? Bu kızdan ayrılacam çünkü bu yaptıkları bana çok geliyor ama en azından bir daha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Sevdiğim kızı başka erkeklere yar etmek istemiyorum
Önemli olan onların gelmesi değil önemli olan sevgilinin onlara cevap vermemesi hayatında biri var sonuçta yazma zaten it ürür urur susar
03 Yorumla
Soran+1 yılNe demeliyim sence ona?
Cevap vermesin, bizede geliyor ya engelliyoruz ya cevap vermiyoruz, aranmasın.
16 Yorumla
Soran+1 yılNumarasını bile alan var
Soran+1 yılTelefon çaldı benim yanımdan uzaklaştı 5-10dakika konuştu bir ara hesap vermeye başladı ne yaptığıyla ilgili ayrılacam
Soran+1 yılSeviyorum ama bu kadarı da çok. Resmen aldatılıyorum. Yıllardır ağlamamış biriyim ben. Aklıma bu olanlar geldikçe gözümden yaş akıyor tutamıyorum artık
Bana her gün on tane geliyor cevap vermiyoruz nw demek medeni olmak sonuçta mecbur değilim arkadaş
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamıyor ama o beni
Her önüne geleni kabul ederse bunları yaşaması normal bence kız arkadaşını bu kadar salma dikkat et
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmayı düşünüyorum
ya bizede geliyor mesaj en son baktığımda 30 tane abaza yazmıştı ama kesinlikle cevap vermem kız arkadaşının canı konuşmak istiyor tek taraflı değil mesajlar. çoğu fake hesap oluyor ayrıca
03 Yorumla
Soran+1 yıl30 derken günde mi? Yuh artık ama ya. Yo baya baya konuşuyorlar arkadaş gibi ama karşısındakiler arkadşa olarak görmüyor elimden almaya çalışıyor. Geçen bir tanesiyle telefonda görüşüyordu
Soran+1 yılTelefon çaldı yanımdan gitti 5-10dk konuştu hesap veriyor telefonda ne yaptığıyla ilgili. Bu çok fazla bana. Aldatılıyorum. Ben kolay ağlayan biri değilim hatta bana duygusuz diyen bile var. Bunlardan sonra kendimi tutamıyorum artık
+1 yılBak işte en yakın örnek sevgilin olmuş artık çok doğal bu tür yazılar e senin cinslerinde yazıyor bize ve bizde kız olarak kendimizi korumaya çalışıyoruz nasıl duyguymus anladinmi acaba şimdi.
04 Yorumla
Soran+1 yılNasıl duyguymuş anladın mı derken? Ben hayatımda hiç tanımadığım kıza bir şey yazmadım
- +1 yıl
Sen yazmamis olabilirsin ama Türkiyedeki erkeklerin % 90 80 90 tanımadiklarina mesaj atıyor ve senin cinsindekilerde ben ve benim gibi kızları taciz ediyorlar..
Soran+1 yılNefret ediyorum onlardan ya bunlar nasıl insanlar. Aramızda yaşıyor hiç belli etmiyorlar
- +1 yıl
Evett aynenn.
Evet oyle de cevap vermiyoruz hatta bir kackez olursa engellersin yani ne medeniliginden bahsediyo
01 Yorumla
Soran+1 yılBaşka durumlar da var mı sevgilimi rahatsız edebilecekleri?
Malesef boyleler ama kiz arkadasinin cevap vermesi mantıksız.
05 Yorumla
Soran+1 yılHepsini reddedince kezban oluyorum medeni davranmaya çalışıyorum diyor. Ama bu bildiğin taciz bence. Acaba dışarda okulda veya herhangi bir yerde yine rahatsız ediyorlar mı bilmiyorum ve bu beni delirtiyor. Erkeklerin kızları böyle taciz ettiği başka durumlar var mı? Ve nasıl önlem alabilirim sence?
Soran+1 yılİyi fikirmiş. Facebookta var biliyorum da twitter ve instagramda var mı böyle bir özellik? Yani mesaj atılmasını engellemek
Soran+1 yılO zaman o ayarları ben bir değiştireyim
+1 yılTamam begenip erkekler yazmis kiz arkadasina ama onunda kalkip cevap vermesi sacma kiz arkadasini elinde tutmak istiosan biraz sıkmalısn
01 Yorumla
Soran+1 yılSıkıyorum ama özgürlüğümü kısıtlıyorsun kezban muamelesi görüyorum bu yaptığım medenice bir hareket diyor
Aşk İlişkileri konusunda 364 cevap paylaştı. Senin sevgilin irospu olma yolunda ilerliyor ne kadar gevsekmis o öyle. Herkese cevap yazıyor
08 Yorumla
Soran+1 yılKezban diyorlar diye cevap vermek zorunda hissediyormuş, bu medeni bir davranış diyor
Soran+1 yılSence bahane mi bunlar
Soran+1 yılYani onun yaptığı normal bir davranış değil?
Soran+1 yılZaten şu an öyle :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılgünde en az 50 mesaj alıorm abartmıyorum yeminle. ama cevap vermiorm tabiki
03 Yorumla
Soran+1 yılYuh ama bu kadar da çok mu?
Cevap sahibi+1 yılAklın almaz
Soran+1 yılAkıl kalmadı zaten
Sevgilin engellemiyo mu bu tipleri?
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır medeni davranıyorum ben diyor
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılmaalesef herkese böyle bana da.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa delirecem bu bildiğin taciz. Nasıl engel olabilirim? Ve merak ediyorum acaba başka bilmediğim şeyler var mı diye yani sevgilimi dışarda felan da rahatsız ediyorlar mı bilemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu hep böyleydi ki.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yeni öğreniyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTokayim oyle gercege
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de
Daha fazla(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar, sevgilime tanımadığı erkekler mesaj atıyor. Türkiyenin acı gerçeği mi bu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar