Kızlar, sevgilime tanımadığı erkekler mesaj atıyor. Türkiyenin acı gerçeği mi bu?

Sevgilimin facebook, twitter ve instagramına baktım. Bir sürü erkek mesaj atmış. Selam, naber, tanışmak istiyorum, çok güzelsin gibi. Ben bunları görünce çıldırdım. Dedim bunlar ne sen bunlara neden cevap yazıyorsun. O da dedi ki sen erkeksin anlamazsın. Türkiye'de her kızın yaşadığı şeyler bunlar dedi. Dedim neden engellemiyorsun neden cevap veriyorsun. O da öyle yapınca yok şöyle oluyorum yok böyle oluyorum dedi. Medeni davranmaya çalışıyorum dedi. Aklım hala almıyor bu yüzden buradaki kızlara sorma ihtiyacı duydum. Kızlar lütfen bir cevap verin canımdan öte sevdiğim kız için endişe duyuyorum. Türkiyede kızların bu tip şeylerle karşılaşması artık normalleşti mi? Bunun dışında acaba bilmediğim neler var merak ediyorum yani başka türlü de deniyorlar mı tanışmak için?
Kızlar, sevgilime tanımadığı erkekler mesaj atıyor. Türkiyenin acı gerçeği mi bu?
Cevapla