Kredi kartına borçlandım sevgilim ödemek istiyor, borç olarak kabul etsem ayıp etmiş olur muyum?

Arkadaşlar üniversitedeyiz malum sıkıştım 1500 civarında kredi borcum var kız arkadaşım ödemek istiyor ben de şu an ödeyecek durumda değilim borç olarak alsam acaba ayıp olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
daha fazla yorum
Kredi kartına borçlandım sevgilim ödemek istiyor, borç olarak kabul etsem ayıp etmiş olur muyum?
Cevapla