Sevdiğini her şekilde belli eden birine, hiç bir şey hissetmediğiniz halde, şans verir miydiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
arkadaşlar meraba yeni katıldım bir başlığı ararken buraya yönlendirildim ve beğendim. hernese bu konuda söyleyecek birşeyim var. ben bu şansı vermiştim 4.5 yıl önce 4 yıl çıktım sonra sevdim tabiki ilk yıl ortalarında , ikinci yılı baya bir sevdim sonraki 4 yılda öyle böyle devam etti ama 4-5 aydır atanıp doğuya gidince saçma sapan hareketlere girince ilişki sona erdi.4.5 yıl önce 2 arada kalmıştım benim hoşlandığım ve benden hoşlanan arasında. şimdi benim o zamanlarda hoşlandığım bayan ise arkadaşımın sevgilisi. yani 26 yaşındayım ve ben nacizane diyorum ki:siz siz olun kendi istediğinize açılın sizi isteyene değil. bu işin sonucu hüsran. saygılar
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılFuzuli'ye sormuşlar: ''Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?'', ''Sevmek; çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın.'' demiş
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTanımadan bilemezsn ki bnmde en yakın arkadasm bana hislerini actı o sıra bir ilişkim vardı kırmadn olmaz dedim bir zaman sonra ilişkim bitti tekrar yeltendi acık etmedi ama ima etti yine olmaz dedim cünkü o benim arkadasmdı 6 yıla yakındı arkadaşlığmz ozamn kendimide biliyorum o duygusaldı bn onu kırardm tabi bide 6 yıl kanka de sonra aşkım olamazdı böyle bisey arkadaş olmasaydk belki bir sans verirdm tanımıyo olcktm o bni tanırken bnde onu tanıcaktm olmasa yine olmazdı senin durumunu bilmiyorum ama bildiğim tek sey eğer armadasnsa ve onu iyi tanıyosan olmicana inanıyosn sans verme
11 Yorumla
+1 yılSen bilirsin ama bence deneyebilirsin, başta ama sana hiç bir şey vaat etmiyorum diye söylemen lazım. Sonunu bilemezsin? ben çok gördüm hiç bişey hissetmiyorum deyip neler neler yaşayan, çifte kumrular gibi olan. olmazsa da en azından başta söylemiştim denedim olmuyo dersin, ama bilinmez yani oladabilir, %50 büyük oran.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
65Cevap
hayır
bu ona haksızlık olur kendime de eziyet
iyilik olsun diye biriyle birlikte olunmaz bu iyilik değil kötülük olur ayrıca11 Yorumla
+1 yılHayır kendımıde geçtim ama ona şans verdiğimde bir yandan da umut vericem ve buyuk ıhtımal ileriki zamanlarda gene sevemıycem ayrılıcam felan derken gene üzülen o olucak oyuzden şans vermedıgım zaman üzülmesi daha iyi ileriki zamanlarda daha çok üzülür.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir arkadaşımın başına geldi bu durum. kız çok seviyordu ama erkek hiç ama hiç sevmiyordu. sonra erkek tamam deneyelim dedi, şimdi 5 yıldır birlikteler.
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılevet :D ciddiyim ben de ilk başta çok şaşırmıştım :D
Cevap sahibi+1 yıl5 yıl da hiç kısa bir zaman değil dimi :
Cevap sahibi+1 yıl:) *
Cevap sahibi+1 yılahaha bence de :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılHerkes (istisnasız) en az "1" şansı hak eder. Tıpkı daha önce problem yaşanılan ve şans verilen hayırsız şahıslara verilen şans gibi, hatta daha fazlasını hak eder. Tanıdıkça sevme ihtimalini de düşün. Elinin tersiyle teptiğin bir fırsat olabileceğini düşün...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOlmaz olmaz diye birşey yoktur. Önyargılar, egolar ve bencillikler bir kenara bırakıldığında herşey yerine oturur.
Ben onunla mutsuzsam onu nasıl mutlu edebilirim ki? Ben sevmiyorsam sevmediğim birisiyle sırf beni seviyor diye birlikte olamam... Ya onu sevmiyor ama birlikteyken karşıma seçebileceğim birisi çıkarsa ozaman daha büyük problemler çıkar
00 Yorumla
+1 yılkadınsan eğer şans vermelisin. çünkü kadınlar güvendikten sonra aşık olur
14 Yorumla- +1 yıl
nerden buluyosun böyle alengirli soruları :))
- +1 yıl
benden sana gelsin :)) https://www.youtube.com/watch?v=m0SdBmkp9cw
+1 yılHayır. Kisiligime aykiri. Ben sevmedigim biriyle birlikte olamam. Olursam kendim mutlu olmam. Eger mutlu degilsem karsimdakini de mutlu edemem :) o yüzden olmazz
02 Yorumla- +1 yıl
güzel soruydu :)
ben verebilirim ama kim olduğuna da bağlı biraz insanları kırmak üzmek istemem aşk dediğin zaten heveslik hevesini alıp gidicek ne de olsa ama hep benim iyi biri olduğumu bilicek onu kırmadığımı üzmediğimi üzemiyceğimi bilicek bu bana yeter
05 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Çok itici değilse olabilir..
Nötr olduğum biri beni seviyorsa ve bunu bana hissettiriyorsa ben de onu zamanla sevebilirim..
Ama itici bulduğum biriyse zor..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılAdı üstünde; "hiçbir şey hissetmemek" yanu bu durum faal iken ona gidip,"tamam" demek ne derece etik ve doğru olur ki?
03 Yorumla- +1 yıl
İyi de yapacak bir şey yok...
Sen dolu dolu seveceksin, o ise bunu bir zorunluluk olarak görecek. Zaman içerisinde bu zoraki kabullenme yeni tartışma ve kavgaların depolanmasını sağlayacak. Sonra olmadık anda söylenen tek bir kelime fitili ateşleyecek...
Gerisi malum!
hiç sevmediğim gerçeğini edinmişsem şans verecek bir sebeb yok ama bir şey hissetmiyorsam bile en azından arkadaşlık teklifi ederim ilerisi mümkün olamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen vermistim ama inan cok mutsuz oluyo insan kendini iyi hissetmiyodum konusurken bile isteksiz konusyodum belki bende biseyler hissederim diye bekledim ama malasef olmadi kirmayim diye bir yere kadar surdurdum ama cok mutsuz olmustum
10 YorumlaBir alman deyimi soyle der senin sevdiginle degil seni sevenlen evlenki mutlu olabilesin;)
02 Yorumlahayır.. ımarethane kapısı degılım ben.. ıcım tıtremeli..
01 YorumlaŞans vermezdim. Benim ne hissettiğimde önemli, karşıdakinin duygularını tatmin edip 'sevgilicilik' oynamış oluyorum sadece.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Verdım ama keske vermeseydım sevemedım bır turlu ısınamadım olmadı bosu bosuna uzmus oldum onu
02 Yorumla- +1 yıl
Annem hep derdı kendı sevdıgınle degıl senı sevenle ol dıye ama ben beceremedım sadece bı kere ızın verdım opmesıne ve hıc bısey hıssetmedım hıc arkadasımla opussem belkı daha ıyı olurdu o derece sonrasında da anlattım durumu bıtırdık ılıskıyı ama belkı sen yapabılırsın kısıden kısıye degısır sonucta
ikinci şanıs ı vermem ilk şansı değerlendirmesine göre tabi kesinlikle vermem ya da hiç olmasın dahah iyi yani ne bileyim hani arkadaş olarak kalalaım falan seni arkadaşım olrak sevdim seviyem gibisinden gizliden seversin olur biter
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 311 cevap paylaştı. Beni seven biri olsa ilk önce ona karşı bişey hissetmediğimi Söyler bana biraz zaman verip beraber vakit geçirip hislerimin değişip değişmediğini görmek için anlaşmaya çalışırdım çok seven zor bulunuyor bu zamanda denemek lazım
00 Yorumla
+1 yılSırf sevdiği yüzünden 1 kere sanş ver. Eğer mutlu olamiyosan yani sevemiyosan hemen bitir. Yoksa uzadıkça uzar. Ve bitirdiğindd hiçbir şekilde arama sorma cevap verme. Ayni durumu ben yaşadım 7 yıl oldu. Diyeceğim o ki sadece 1 kere dene..
14 Yorumla- +1 yıl
Şu an bahsettiğin erkeğin durumdaydım. Halada acısını çekiyorum. Ona acıma hissi ile yaklaşma. Şunu yapabilirsin mesela. Açık açık konuş, deki madem beni çok seviyosun ben seni kırmak istemiyorum bir kere deneyelim olmassa uzulmuyeceksin bendr olmadigini söyleyip bitirecem. sende saygi duyacaksın. acik acik solr sart kos yani
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. üzülen tabiki yine seven olacak.. bu düzen değişmeli.
08 Yorumla- +1 yıl
niye kalbini kırmak için mi? Sevmediğin birine asla 'seni seviyorum' deme...
İçinde olmayan duygulardan var'mış gibi söz etme...
Kimsenin hayatına kalbini kırmak için girme...
Sevgi dolu bakan gözlere asla yalan söyleme...
Çünkü, birine verebileceğin en büyük acı;
Aşık olmadığın birini kendine aşık etmektir.. - +1 yıl
Biliyor musun canımızı yakmanın bir sürü yolunu bulmuşuz. ama en çok sevgi yoluyla yakıyoruz canımızı. Bazen bizi sevmeyen biri yüzünden, bazen bizi terk eden biri yüzünden, bazen de bizi bir türlü bırakmayan biri yüzünden hep acı çekiyoruz.. sen de yaktın bir can.. zaten kızlar hep can yakarlar
+1 yılBen veririm abi. Biz sevince olmuyo belki bizi sevenle olur. Ama ikna etmesi imkansıza yakın.
02 Yorumlazorla güzellik olmaz. ben sevmiyorsam eğer, o benim için mecnun bile olsa boştur konu kapanmıştır
00 Yorumladeneme amaçlı olabilir, ama hiç tipim değilse vermem
00 Yorumla
+1 yılhayır
onun yanında kendimi iyi hissetmiyorsam asla şans vermem00 Yorumla
+1 yılVerirdim çünkü sevdiğinin peşine değil seni çok sevenin yanına gidiceksin diye bir söz var ona bir şans veririm belki olur belki olmaz o zamanla belli olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 941 cevap paylaştı.
+1 yılOnu sevmiyorsam vermem böyle bir şans, ama ortada onu sevmemem için bir sebep varsa tabi. Sonra ikimiz de üzülmeyelim
00 Yorumla Maalesef şans falan veremem. Bu hem ona hemde bana haksızlık olur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılBirşey Hissettiğimi Bilirsem Evet, Yoksa Boşu Boşuna Kimseyi Üzmeye Gerek Yok
00 Yorumla Kız olsam verirdim ama erkek oldugum için biraz zor...
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınlar dışını beğenmediği adamın içini merak etmez :D
10 YorumlaEvet verdim bir keresinde hatta. Ama yararı olmadı gönül bu zorla sevdiremiyosun birini
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok Sevmiştim baya peşinden koştum bana bir şşans verdi
O benim dünyam ve onun ile evleniyoruz ilimizde çok mutluyuz11 YorumlaHayır vermem. Başkasının mutluluğu için kendi mutsuzluğuma göz yumamam..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılMalesef vermem sanırım. Ama öyle bir şans verdiğim oldu...
00 Yorumla Vermem, verecegım en ufak umut onun ıcın acı verıcı olacaktır, en guzelı hıc duyguları ıle oynamamak
00 Yorumla
+1 yılOnu üzmemek için hayır. Yalan bir ilişki içine girmezdim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılvermem sevdiğim insan olmalı sevmediğimle hayatımı karartmak istemem
00 Yorumla Hicbir sey hissetmiyorsam vermem. Az da olsa icimde bir seyler varsa ve kisilikli biri olduguna eminsem veririm
00 Yorumla
+1 yılNotr isem olur da. Sevmediğim özellikleri varsa olmaz.
00 Yorumlasevmiyorsan karsındakı fazla umtlanmadan ve umutlandırmadan kesınlıkle son vermek lazım
00 Yorumla
+1 yılGerçekten beni seviyor mu bilemem ki
Ancak ben seversem olur
Böylesi daha dogru00 Yorumla
+1 yılverdim ama hataymış bence sizde hemen güvenmeyim bir anlık heves olabiliyor
00 Yorumla
+1 yılHayır hiçbir şekilde şans vermem. Yanında mutlu olmadığım birine mutluluk veremem.
00 YorumlaVermem çünkü karşımdaki kişinin gönlünü oynamak istemem
00 Yorumla
+1 yılbence sen deneme tahtası degilsin sevecegin birini bul derim
00 Yorumla
+1 yılHayır vermem bir kere verdim beni resmen ortada bıraktı hemde onu sevmeye başladığım halde.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılbeni cok severse bende severim düşünsene beni biri seviyor
04 Yorumla- +1 yıl
hayır olmadı.
- +1 yıl
sıkıntı yok. alıştık
bimiyorum, duruma göre değişirdi herhalde. mantığım uyuşursa verebilirdim :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevdiklerimin sırtından vurmasından yoruldum. Keşke beni öok seveni bulsam da dünyaya gözümü kapatsam.
00 Yorumla
+1 yılBir şey hissetmiyorsam zor ama belli olmaz verebilirimde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhiç bişey hisstmediysem vermezdim bnde karsımdaki kişiden etkilenmek isterm
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben öyle bir şey yapmam neden yapmam çünkü onu bana yapan kızlar oldu sonucu çok kötü oluyo
00 Yorumla
+1 yılevettt benimm sevmemm önemli degill...
03 Yorumla- +1 yıl
muluu olurumm çünkü sevdiği vakitt bana degr verecegindn sadece beni görecegndenn bu değere karşılık bendee ayn değeri gösteririm o kadarr kişi karşılıklı sevmişte ne olmuşş kii...
O senden daha cok mutsuz olur sevmiyosun sonucta
02 Yorumla
+1 yılDuygularıyla oynamak olur :/
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılben sevmeyi bilene şans verrim
00 Yorumla
+1 yılhayır kesinlikle vermem
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. veririm, beni seveni bende severim.
20 Yorumla
+1 yılVeririm herkes birbşansi hakkeder sonucda
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVerdim vermez olaydim !!!
010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBitemedikiii ! 1bucuk yil oldu hala deliler gibi seviyo askerde şu an kacircam seni dyor ailesi nefret ediyo bendn benim ailemde ondan takmis bana
Cevap sahibi+1 yılBiz cok sey atlattik ailemede cok kotu anlar yasatti ailem nefret edyo ondan onun aileside benden cocuga umit vermek istmyrm ama yazmazsam kndine kotu bsy eder ustume kalir dyede yazioyum
Cevap sahibi+1 yılCok vahim hemde bn bunla tekrar konusmaya basladim ama arkadasca istiyodum desem ailem gebertr benide ogrenmemeleri gerek bir ara askere gitmeden gecen kasimmi ne bicak cekti bana yolumu kesip
Cevap sahibi+1 yılBunu annem biliyo zaten evi falan basmisti bazi olaylardan sebep annem zaten sevgilim oldugu icn nefret ediyodu ondan evi basip bana bicak cekince daha adina tahammulu yokk o bana bisy yapmaz ama tek istegi benj almak
Cevap sahibi+1 yılEvet ben 18, o 20yasinda beni goren 18demez ama en az 20gsteryrm boyum falan uzun tam belalim o benm kmse vazgeciremiyo
- Devamını Gör (59)
Devamını Gör(104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizi çok seven birine hiç sevmediğiniz halde şans verir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar