Ortada ki resim gibi kızlar yardımcı olur musunuz lütfen... :) :) :)



not kartları koy küçük zarflar içinde. Ve içine senin için değerli olan küçük bir şey koyabilirsin. küçük ayıcık, taş vb.
o aklım da zaten yaa onlarsız olmaz :D
yanlış yazmıyosam m&m olabilir kesinlikle antep fıstıklı bir şey koy içine
ooo çok iyi yaa çikolataları koyunca regarenk içine serpiştiririm...
:D sağol iyi fikir...
çikolata kutusu yaptığına göre tabi ki içine lokum koymalısın
allah allah ole diyorsun yaniii
börek koyacak halin yok panpa karışık çikilata koy işte :D
tamam kank sağol
Cevap
1Cevap
Jiz bitter seviyosa kesin koy cunku bitter seven sutluyu kolay kolay yiyemez ama sevmiyosa sakin koyma
ben hepsinden koyayım da ister yesin ister yemesin... :D
Yemezse bana gonfer 😂😂
hiç yani 2 tane kardeşi var onlar yemezse sen yersin... :D
Aansim azaldi ama canim cok cekti ya😵 kiskandim sevgilini
Yanlis emoloji attim 😂
:D eğer başkalarını kıskandırabiliyorsam tek senin için geçerli değil başkaları için de o zaman bir şeyleri ona çokça hissettirebilmişim demektir bence
Evet bu arada ben markete gidiyorum ✋
çikolata almadan gelme kız... :D :D :D
2. si çok tatlıymış ama bunlar basitleşti artık ya kişisel bir şeyler yap anlamı olsun
kız daha önce hiç almamış ben ilki yaşatmak istiyorum o yüzden yani...
bilmiyorum bakalım... :D :D :D
Meyve al daha sağlıklı :D
mantıklı... :D
Ortadakiiii bayılırım :( :'(
aynen zaten bizzat ortadaki resim dedim bende sağdaki boş... güzel ortadaki.. fikir ver... :D
tamam mesaj atıyorum...
tamam kardeşim dinlemeye hazırım seni mesaj attım...
Ortadaki çok tatlı olmuş ya :)
aynen zaten bizzat ortadaki resim dedim bende sağdaki boş... :D
Aynen :D
Çikolata
tamam da nasıl bir şey çikolata olarak isim verir misin. :D
tamam kardeşim her telden olsun diyorsun onlar olur tabii gidipte hobby çikolata koymam tabii... :D :D :D
Petito
o şüphesiz ki olacak bunu yazdım bir kağıda... :D not alıyorum...
Nutellalar :D:
küçük bir nutella olabilir diyorsun yazdım aklımın bir köşesine... :D sağol
abur cubur
mantıklı... :D
Çikolata jelibon
sağol :D :D :D
Bunlar cok romantik seyler ya
anlamasını bilene öyle yaa... :D
Benlik degil😃😃
yaramaz mı sana bu hediye peki nsıl bir hediye isterdin sen...
Hediyeye gerek yok ya sevdigini hissettirsin yeter
ben ikisini de yapıyorum... :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar