Hayatımın dönüm noktası...Sizin hayatınızın dönüm noktalası neydi?

Heyecanlıyım.. Çığlık atmak istiyorum.. Deli gibi kimseye hesap vermeden... Allahım dualarıma karşılık verdiğin için binlerce kez teşekkürler..

İçim içime sığmıyor desem abartmış olmam sanırım.. Uzun zamandır bu haberi bekliyorum, hiç olmayacak sandım şu an bile inanamıyorum..

Allahın bir lutfu... Demekten başka bir şey gelmiyor elimden..

Bu akşamdan itibaren bambaşka biri oldum.. Yeniden doğdum, tertemiz, bembeyaz bir safya açıyorum hayatıma..

Karamsarlığa, ümitsizliğe, çaresizliğe yer yok artık lugatımda..

Hata sadece nickimde kalıcak bundan sonra...!
Güncellemeler
+1 yıl
Sizlere gelsin..:=) link
Hayatımın dönüm noktası...Sizin hayatınızın dönüm noktalası neydi?
Cevapla