Selamlar arkadaşlar, 2 yıllık evliyim dün akşam eşimle ilk kez çok büyük kavga ettik apartman sakinleri ayağa kalktı resmen :( Eşim normalde inatcı, kıskanc bir tiptir bunu bilirim ve yıllardır ona göre davranır hareket ederim ama dün boş anıma gelen birşey yaptım. İş arkadaşlarımla yemeğe gittim 22:30 gibi eşimi arayacaktım ve gelip beni alacaktı. Neyse ben sohbet muhabbete daldım saati unuttum bir baktım 22:30 olmuş telefonum kapanmış sasrjım bitmiş arkadaşımdan eşimi aradım telefonu çekmıyordu ulasamadım hemen kalktım taksiyle eve geçmek için o sırada iş arkadaşım Ahmet aynı semtte oturduğumuz için binme istersen taksiye ben seni bırakırım dedi bende tamam dedim kendiside evli gayet kibar saygılı edepli art niyet dusunmeyen esımı tanıyan biridir. Beni eve bırakırken tam apartman kapısından esım cıktı hızla ben ınerken gordu benı adamın yanında kolumdan tuttugu gıbı yukarı cıkardı küfürler hakaretler havada ucustu hıc susmadı sureklı bırseyler kırdı evın ıcınde.. Bende susmadım acıklama yapmaya calıstım hıc dınlemedı en son bende bagrındım bırbırımıze gırdık resmen. senin iş hayatın bitti kızım ben senı uyarmaktan sıkıldım yoruldum otur evınde calısmak senın neyıne b*k mu var paranmı yok vs dıye bı ton laf etti. Gece boyu agladım sınırden uyumadım oda salondaydı gelmedı yanıma. Sabah kalktım gıyınıyordu bende gıyınmek ıcın yoneldım. Sana dun ıs hayatının bıttıgını soyledım ferıstahın oglu gelse artık calısamazsın cok calısmak ıstıyorsan gel sırkete calıs dedı (kendı sırketlerı var-ben aynı ıs yerınde olmak ıstemıyordum dıye calısmadm hıc orada) ama tabı gelmezsn bızım sırkette ahmetler mehmetler yok bak agzına scrm kendıne gel benı onunla bunnla muhatap etme sabrımı zorlama dedi cıktı gıttı hala aglıyorum sınırden evdeym ne yapcm ben :(
Dipnot: Eşim dogulu ve normalde belkı bu sebepten benı bosayacak bı yapıda bı ınsan hep onun ıstedıgı olsun onun egemenlıgı lıderlıgı olsun alışmış patron vs oldugu ıcın ama ben cok bunaldm
Dipnot: Eşim dogulu ve normalde belkı bu sebepten benı bosayacak bı yapıda bı ınsan hep onun ıstedıgı olsun onun egemenlıgı lıderlıgı olsun alışmış patron vs oldugu ıcın ama ben cok bunaldm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar