Nişanlıma aşık bir kadın var nolur bir akıl çare verin ne yapmalıyım?

herkese merhaba öncelikle, arkadaşlar benim derdim sıkıntım nişanlıma takılan bir kadın var :( nişanlımla aynı işyerinde nişanlım kadının amiri uzun yıllardır tanışıyorlarmış ve kadın ruhsal bozuklukları var kaç kez iş yerinin 7. katından kendini atmaya çalışmış sürekli kavga çıkaran psikolojik sorunları olan ama aynı zamandada arkası sağlam bir kadın nişanlıma kafayı takmış durumda sürekli seni seviyorum beni bir dinle nolur diye mesajlar atıyor taciz ediyor işyerinde odasını basıp üstüne geliyormuş nişanlım odasını başka bir memurla paylaşıyor herkes bu durumdan rahatsız işten çıkarmaya kalktıklarında olay çıkarıp deliriyor eline ne geçerse atıyormuş nişanlım hariç herkese şiddet uyguluıyor ayrıca arkası sağlam olduğu için ve doktor raporu olduğu içinde kısacası bana dokunmayan yılan bin yaşasın anlayışıyla kimse bişi yapamıyor kadına artık tacizleri bıktırdı nişanlımı ben olayı ve kadını başından beri bildiğim için bişi diyemiyorum ama bende yoruldum artık sürekli araması mesaj atması nişanlıma ve ben nişanmlımdan numarasını istedim ver ben aricam konuşucam diye ama kadın deli olduğu için korkuyor nişanlım sana bişi yapar sana bulaşır diye ben yinede karar verdim arayıp konuşucam ama ne demeliyim nasıl konuşmalıyım sizce kadına kendimi nasıl dinletebilirim nolur bir akıl fikir verin , biraz sessiz sakin ve naif bir yapım vardır bağırıp çağıramam ama artık beni bile sinirlendirdi lütfen allah göstermesin sizin başınıza gelse ne yapardınız yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..
Nişanlıma aşık bir kadın var nolur bir akıl çare verin ne yapmalıyım?
Cevapla