Kız arkadaşım ona eskisi kadar değer vermediğimi düşünüyor. Sizce ben nerede yanlış yapıyorum?

2 yıldır birlikteyiz ufak tefek kavgalarımız tartışmalarımız hatta 5 ay ayrılmışlığımız var. Geçenlerde bir tartışma sonrası bana bunu söyledi. O İstanbul'da ailesiyle birlikte çalışıyor ben ise bursada üni okuyorum. Bir keresinde de seninle 4-5 yıl sonra tanışmış olmayı isterdim demişti. Şu an aramız iyi ama kafamı kurcalıyor yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu düşünüyorum. Sizce kafasında neler düşünüyor olabilir?
Kız arkadaşım ona eskisi kadar değer vermediğimi düşünüyor. Sizce ben nerede yanlış yapıyorum?
Cevapla