Eski sevgilimle yeniden görüşüyoruz ama bir türlü sevgili olamadık, ne yapmalıyım?

Geçtiğimiz ağustosta ayrılmıştık, 3 sene çıktık. 4 aydır yeniden görüşüyoruz buluşuyoruz ama ilişkimiz kanka muhabbetine dönecek neredeyse, hala oturup adam akıllı konuşamadık durumumuzu. sizce akışına mı bırakayım, yoksa karşıma alıp konuşayım mı? aşamadığımız problemlerimiz vardı bizim, o yüzden ayrılmıştık, aynı şeyleri yaşar mıyız diye ben korkuyorum acaba o da aynı şeyleri mi hissediyor ki öyle oluruna bıraktı.
Eski sevgilimle yeniden görüşüyoruz ama bir türlü sevgili olamadık, ne yapmalıyım?
Cevapla