• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgili ile gece ilk kez birlikte uyumak nasıl bir duygu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Cinsel yola çekmeden cevaplar istiyorum lütfen.
Sevgili ile gece ilk kez birlikte uyumak nasıl bir duygu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Iwillwishfordying
    Iwillwishfordying Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    He medcezirdeki mira ile yamanın uyuması sadece uyudk yaaa ayy nasıldı mirra ayyy uyuduk işte dedimya o döndü bir tarafa ben döndüm bir tarafa

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha izlemediğim bir dizi ama güzelmiş, teşekkürler :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • srdryrttnn
    srdryrttnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    bnce harika romantik anlatılmaz yaşanır bişey :D

    1
    33 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayatımda hiç yaşamadığım bir şey :/

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      hayırlısı aşkın adı başka yerlere kaymış maalesef eğer iki tarafta seviyosa yapılan herşey güzeldir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ya size bir soru seven insanın karşıdakini arzulaması ve ona zevk vermek istemesi sevgi ile alakalı mıdır?

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      istemesi normal olabilir ama mesele 2 tarafın anlaşması biri istiyor biri istemiyosa olmamalı sevginin içinde bu da var tabiki ama anlayış en önemli parçası birbirine saygı duymalı taraflar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ya erkeklerin doğasında mı vardır sevdiği insan bile olsa karşısında istediği şey olmayınca suratını asmak? Ve kendi istediği şeyi yapmak istemek?

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      hayır kesinlikle bunun doğayla alakası yoksadece erkek biraz acelecidir o kadar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ya gerçekten sevdiğini nasıl anlarım?

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      sana ne kadar güveniyor isteklerine ve düşüncelerine ne kadar saygı gösteriyor bu yeterli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aramızda baya bir güvensizlik oldu ve benden kaynaklandı bana şu an güvenmiyor ya da çabalıyor diyebilirim. Ama yine de her şeye rağmen bırakmadı ve en son olmaz dediğinde de yanımda kendini tutamayıp sarılmış ve ağlamıştı ama o günden sonra biraz değişti gibi gecen gün bana seni arzulamayavağım da kimi arzulayacağım dedi bir de ben de sana zevk vermek istiyorum falan dedi. Emin olamıyorum da

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      zor durum ama en iyisini kendi gönlün bilir en doğru kararı o verir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyor gibi geliyordu önceden sevdiği için bırakamadı diye ama Şimdiyse biraz alışkanlık gibi oldu sanki ayrılsak koymaz gibi artık ona. Öyle geliyor ve gerçekten de sizce durum nedir? Biraz yardımcı olsanız? Bir de siz kendi evinizde sevgiliniz mutfağı temizlerken banyo yapar mısınız? Telefonunuz, cüzdanınız ortada yani bunu da yaptı gitti ertesi gün işe gidecekti ben bulaşıkları yıkarken yaptı banyosuna giyindi geldi yanıma

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      bunu bişeylere bağlamam doğyu olmaz belki karakterislik bişey de olablr ama eskiden böyle şimdi böyle dedin ya şimdi neden böyle onu değiştiren neydi ona bakmak lazım aslında çünkü her ilişkide uzun süreli ilişkiler illaki bir sıradanlaşma olcak bu kaçınılmazdır. belki sen seviyosa gelip yardım eder diye düşündün ama bu duygusal bişey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her zamanda istediği bir şey değil istekleri ama öpüşmeyi en başından beridir çok seviyordu bu hiçbir zaman değişmedi. Her fırsatta öpmek isterdi hala aynı ama farklı şeyler de bekler oldu bira da geçmişimle alakalı bir şey ama yanlış anlama tamamen bir birliktelik değil istediği ve geçmişimde de öyle bir şey yok ve ailesi de bir sevgilisi olduğunu biliyor

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      isteyebilir tabiki bu normal zamanda geçmiş baya bu pek değişim sayılmaz ama senin kararlarına saygı göstermeli ben istyiyorum sen istemiyorsun hadi ayrılalım olmaz belki soğukluk olabilir onda ama seviyorsa çok uzun süreceğinin sanmam kıyamaz insan sevdiğine çünkü mutlaka eski seninde sevdiğin tip olmaya başlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten beni zorlamıyor sadece suratı Düşüyor bir iki yüzü asık sonra eskisi gibi oluyor. O konu da bir şeyi yok ille olacak istediğim diye diretmiyor

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      tamam o zaman çok bir sorun yok o zaman :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Emin olamıyorum işte :/

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      sen şu an onu sadece istekleri ile düşünüyosn galiba anladığım kadarıyla

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      bunu için emin olamıyosn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normal değerlendirince seviyor gibi geliyor ama istekler işe girince artık sadece amaç o gibi geliyor artık sevmesi bitti ve alışkanlık oldu değişik şeyler arıyor diyorum. Bir de çalıştığı halde bile yemek yediğimiz de parasının lazım olduğunu bildiğim için ben ödüyorum hesabı falan önceden olmaz öyle şey derdi şimdi ise bir iki kem küm ediyor sonra kabul ediyor falan yani kafam çok karışık

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      hesap konusuçok normal sürekli ödetmiyorsa çünkü her birlikte bişeyler yapıldığında erkek ödese baş edemez maalesef illaki yardımlaşma olcak ama istemediğin taktirde ısrarcı ise bu konuda o oek normal değil gibi bir kere dersin 2 kere dersin ama sürekli aynı şeyler çokta normal değil anlaması lazım bazı şeyleri kabullenmeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ailemden aldığım aylıkla geçinmeye çalışan bir öğrenciyim ve o çalışıyor da cebinde benden çok parası da oluyor. Bazen ödemesine izin veriyorum ama geçen gün oturduğumuz da olmaz öyle şey dedi senin ihtiyacın var dedim bulunsun dedim sonra ben ödedim ve geçen sefer de yemeği ya da sigarayı aldı diye başka yerde de ödedim yani sürekli benim ödediğim de oluyor. Bir dahaki sefere bir deneyeceğim onu o mu ödemek isteyecek yoksa kem küm mü edecek bakalım. Çalışmadan öncede parası olmuyordu aile durumunu biliyorum ödediğim çok oldu ama yani çalıştıktan sonra bana aldığı tek şey gofret ve dondurma oldu resmen :/ Bir de bunun dışında kıyafetime karışan bir insan. Anca onun yanımda etek, elbise giyebilirmişim ya da evde ve kesinlikle beyaz pantalon yasak :/

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      elbise konusunda bnde hassasım kıskandığım için oda öyle olanlr ama hedap konusu yanlış ya sürekli alman usulü olcak yadaseni zor durumda bırakıp sana yüklenmemeli bide kararsız olduğun bir konu yok birden fazla konu var bence sende düşün sadece o değil karşılıklı sıkıntılarınız var bunları konuşarak dillendirin uzun süredir birliktesnz galiba konuşarak sonuç alamazsanz başka türlü sorunlar büyüyecektir ve sonu pekte iyi olmaz gibi emekleriniz boşa gitmesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şöyle söyleyeyim ben sana yan yana bir Sıkıntımız yok. Artık birbirimizi bazı konular hariç anlayabiliyoruz ve ne yorum yapacağını anlayabiliyorum. Sinirliyken konuşmuyoruz ama paraya ihtiyacı var diye kaç kere hesabı ben ödedim ve bu sefer bakacağım en azondan bir simit bile yesek dikkat edeceğim çünkü onunla çıkmaya başladık başlayalı kenara para atamaz oldum. En Başlarda o ödedi sonra parayı kullanması gerekti ve 7bin kadar bir mevlâyı kullandı daha sonrasında da ya ben ya o ödedik şimdi ise tamamen bana döndü olay ve yaklaşık 3,3.5 aydır ben ödüyor gibiyim sadece kendi tek Yediği şeyleri kendisi ödüyor ve bana da bir şey iç diyor ama masraf olsun istemediğimden almıyorum bir şey

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      Devam etme alışkanlık olmuş ama düşünmesi lazım nasıl bir vicdan insan sevdiğinie yüklenir masraflari ödetir mi bunun alışkanlığı olmaz bence artık yapma tepkisi ne olirsa olsun konuş bu konuyuda bunun için ayrilcaksa sen kaybetmiş olmazsin utanmali bence ben odemedigim zaman utanıyorum kasaya gidemiyorum utancimdan rahat uyuyamiyorm onda hiç mi olmuyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de sürekli ödemekten sıkıldım yoksa sorun değil ama eve gideceğim zaman bir yemek yiyip parasını ödemek koyuyor açıkcası. Bazen kahve falan alıyor ama hediye konusunda çok kıtız. Ben başta konuşmuştum sevmem hediye işini diye ve ben cüzdana ihtiyacı vardı bunu gördüğüm için cüzdan alıp hediye ettim ama ondan hiçbir şey gelmedi. Tamam parası yoktu o zamanlar ama hala daha mı yok? Aldığı tek şey gül. O da bir tane ve adam da bedavaya vermiş onu sonra anlattı gerçeği bana

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      Bunu söylemek belki bana düşmez Özür dilerimyerek söylüyorum pek sevdiğini zannetmiyorum belli sen sevmek istemişsin onunda sevmesini istemişistemiştimsininsn ama bilmiyorum olmamış gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki bana bir şey söyle nasıl anlayabilirim? Bir şekilde denemek istiyorum bunu kesin anlamak için çünkü ilk kez çiçek verdiği kişi de benim, ailesinin bildiği de, bu kadar uzun çıktığı da ve bu kadar arzuladığı da

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      Arzulamak konusunu bilemem ama onun yanında iken mutlu olup geceleri düşünmek bazı şeylerden şikayet etmek değildir aşk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O rahat rahat uyuyor mesela ve yorgun da oluyor bazen yanında da istiyor ama 4gün olacak özledim demedim o da demedi Çarşamba günü de mi görmese ki beni diye düşünüyorum. Belki özledim der. İşte de yoğun oluyor yazamıyor pek ama bilmiyorum işte ve canımı avutursa da özür diliyor hemen

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      En iyisini siz bilirsiniz birbirinizi tanıyorsunuz düşüncelerm karşılıklı aşk ta bu tür sorunlar olmaz olmamali sevenler için bunlar okadar küçük problem ki aklına gelmez insanin özledim demesi önemli sevdiğini kanitlar bencede bekle ne zaman dicek yardimci olmak görüşleri mi belirtmek isterim ama şu an uyumam lazim sabah erken kalkcam kullanıcı adimda yazıyor daha sonrada burdan isterseniz görüş belirteblrm tarafsiz olarak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aklınıza gelen bir şey olursa ya da bunu deneyebilirsin diye yazarsanız çok sevinirim. Teşekkür ederim her şey için, iyi geceler :)

      Yorumla
    • srdryrttnn
      srdryrttnn
      +1 yıl

      rica ederim eig içinde teşekkürler :D

      Yorumla
  • bitmeyenhuzur
    bitmeyenhuzur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    huzurun sözlükteki diğer anlamı bile olabilecek kadar masum, akılda kalıcı, güven duygusunu arttırıcı, yüzde tebessüm ve kocaman mutluluk hissi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ya sabah o suratında ki şişlik falan?

      Yorumla
  • elifgvn
    elifgvn Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgili ile uyunur mu ya ateşle barut git kocanla uyu o duyguyu tatttt :) ;)

    0
    1 Yorumla
    • elifgvn
      elifgvn
      +1 yıl

      Sağol eig icin

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

15

Cevap

  • _yakışıklı
    _yakışıklı Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben huzurun tanımı olur diye düşünüyorum tabi sevgilin benim gibi duygusal mı bilmiyorum. Seven insan aşkı cinselliğin önüne alut zaten. Tek kelime ile "Huzur " olur o da...

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok güzel tanımlamışsınız 👍🏼

      Yorumla
    • _yakışıklı
      _yakışıklı
      +1 yıl

      Gerçekten böyle gözlerine bakarak iki elimi yanağına koyup buğulu gözlerle sevebileceğim bir sevgilim olsun isterdim.. Bu duygular da karşılıklı olmalı. Ve bence insan gerçek sevdi mi bunlar zor değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki size bir soru bir erkeğin gercekten sevdiğini nasıl anlarım? Bunu soruyorum çünkü aramız da çok tatsız olay yaşandı ve emin olamıyorum artık

      Yorumla
    • _yakışıklı
      _yakışıklı
      +1 yıl

      Ben hiç aşık olmadım ama sanıyorum ki size dokunmaya bile kıyamıyorsa sarılırken şefkatle sadece başınızı göğsüne alıp başınızı öpüyorsa veya ne bilim size şarkı dinletiyorsa sizi seviyordur. Sevgiliniz mi bu şahıs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • _yakışıklı
      _yakışıklı
      +1 yıl

      Aslnda olayı tam bilmediğim için yorum yapamam ki şimdi durumlar değişkenlik gösterebiliyor.. Aranızdaki ilişki nr düzeyde, siz ona karşı nasılsınız o size karşı nasıl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aramızda ki ilişki benim bir hatam yüzünden bitmişti ve güvensizlik aşırı derecede fazlaydı. En son bir daha olmayacak dediğin de bana sarıldı ve ağlamaya başladı sonra da kendini çekti ve kusura bakma tutamadım olmaması gerek bunun dedi ama yine de barıştık. Şimdi ise ben onunla görüşmediğimde evdeyim resmen ve o genellikle çalışıyor uyanınca mesaj atıyor ve ben uyanıksam da işe gittim ben diye yazıyor yoksa napıyorsun diyince işteyim diyor onun dışında genelde nereye gittiğini biliyorum falan ama biraz başka yerlere gitmeye başladı aklı. Seni arzulamayavağım da kimi arzulayaağım dedi geçen gün ve sen bana zevk veriyorsun bende sana vermek istiyorum falan dedi. Sizce?

      Yorumla
    • _yakışıklı
      _yakışıklı
      +1 yıl

      Yanlış anlama ama benim temel prensibim ve temel yargım şudur bu konuda : güvensizlik yüzünden biten bir ilişki asla eskisi gibi olamaz ve her geçen gün insanı yıpratır.. Bunun dışında benim erkek çerçevesinden baktığım ve gördüğüm kadarıyla sana şirinlik vevduygu sömürüsü yapıyor. amacı farklı şeyler. Brnim düşncem bu ilişkinin sana faydası olmaz bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • _yakışıklı
      _yakışıklı
      +1 yıl

      Kardeşim bak yanlış anlama ama dertleşmek istersen yazabilirsin.. Benim geçmişimde buna benzer bir meselem vardı senin durumundaydım bende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      srdryrttn isimli kullanıcıyla yorumlaramızı bir okur musun? Ona da anlattım da bir de son kez öyle bir yorumunuzu alsam?

      Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    ben deli yatıyorum tek yatmayı tercih ederim :D :D rahatsız eder o beni şimdi :D

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende sizin gibiyim ve kardeşimle aynı yatakta yattığımda tekmelemişim gece sürekli :D

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      hahah :D o yüzden sıkıntı olur bize işte :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen gitsin karşı yatakta uyusun :D

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ilk sevgilimi ve ilk yatışımı hiç unutamıyorum. o kadar mutluydum ki sabah hayatın rüya mı gerçek mi olduğunu anlayamamıştım

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ya nasıl bir şekilde uyumak mantıklı? Erkeğin göğsüne yatıp mı yoksa burun nuruna mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      benim göğsüme yatmıştı. huzurdan öleceğim sanmıştım. orası onun oldu ve öyle kaldı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şu an o kişiyle mi berabersiniz hala?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayır. o benim göğsümü aldı ve geri vermedi. kocasıyla yatıyor artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu kötü olmuş ama şöyle düşünün artık sizinle yattığı gibi uyumuyordur kocasıyla mazide kalmıştır çünkü ya da sizi gercekten sevdiyse sizle bitmiştir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ama çok masumdu be. mesela o gece hiç cinsel bir şeyler geçmedi aklımdan. o kadar saf düşünmüştüm. sonra tabi olan oldu da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne oldu peki? Anlatmak isterseniz dinlerim. Bir de kaç yaşındaydınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      anlatırım ama burada olmaz :D

      Yorumla
  • Kemal749
    Kemal749 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Gogsune yatircaksin boyle o sesin kalbini dinliycek sen saclarini oksiycan c9k iyi 😥

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Galiba bir anınız vardı :/

      Yorumla
    • Kemal749
      Kemal749
      +1 yıl

      Simge yanlis oldu iyi bir ani bu uzulme :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman sorun yok :)

      Yorumla
  • Yoldancikanadam
    Yoldancikanadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    iki taraftan biri sırnışmadıktan sonra güzel birşey olacağını düşünüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler :)

      Yorumla
  • darkabd
    darkabd Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Alnından öper helalim dersin araya bir tane yastık ve sadece gözleri izlersin o gzlerini kapyana dek

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Romantiksiniz :)

      Yorumla
    • Hakar
      Hakar
      +1 yıl

      evlenmedigin kişi nasıl helalin oluyıçor

      Yorumla
    • darkabd
      darkabd
      +1 yıl

      Evlenmeyeceğim insanı yatağıma alacak kadar it değilim 1 o yastık arada bıçak görevi yapar zihnimde buda 2 @Hakar sinirim sana değil hacı kusra bkma meydanda çok annesiz var

      Yorumla
    • Hakar
      Hakar
      +1 yıl

      Kardeşim kusura bakma
      bende evlenmedigim bir kişiyle bırak yatakta yatmayı elinden bile tutamam gözlerine bakmaya utanırım dokunamam dokunursam yanarım erir biterim gerçek sevmek bence budur

      Yorumla
    • darkabd
      darkabd
      +1 yıl

      bir kızın kaçasına bktın mı hiç offf falan dierek yapmadıysan bna anlt bn ypamadım gz grmüyrdu ki @Hakar

      Yorumla
    • Hakar
      Hakar
      +1 yıl

      Bakamam kardeşim görmüyorsun dedigin gibi Edep her şeyden önce gelir ilimden bile
      Allah edepli insanların sayısını arttırsın

      Yorumla
  • Roketadam
    Roketadam Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    en huzurlu uyku dersin ya o hesap

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah ah

      Yorumla
    • Roketadam
      Roketadam
      +1 yıl

      ne oldu :D

      Yorumla
  • İmpossibleDreams
    İmpossibleDreams Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Rahat, huzurlu, acayip güven verici

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah teşekkürler :)

      Yorumla
    • İmpossibleDreams
      İmpossibleDreams
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Horlama gibi bir sorun yoksa güzel olur

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Horlama sorunu varsa sorun olmaz ben deprem olsa bile uyurken hissetmiyorum :D Geçen odamda Matkap çalışmış ben ölü gibi uyumuşum :D

      Yorumla
  • ivan35
    ivan35 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 646 cevap paylaştı.

    güzeldir herhalde sarılıp uyumal

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yastığa sarılıyoruz bizde :D

      Yorumla
    • ivan35
      ivan35
      +1 yıl

      maalesef :( yastık bile bıkacak artık bizden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 bazense 4 yastıkla yatıyorum :/

      Yorumla
    • ivan35
      ivan35
      +1 yıl

      yatak tek kişilikse 2 yastık 1 yorgan (Sadece sarılmak için üstümü örttüğüm ayrı)
      yatak çift kişilikse 4 yastık 1 yorgan 2 sağda 2 solda oluyor yastık

      nasıl bir yalnızlık bu ya :'(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla yatak tek kişilik bir tane yumuşak ve böyle şişkin bir yaptığım var ona sarılırım :/ Ah ah biri olsaydı

      Yorumla
    • ivan35
      ivan35
      +1 yıl

      o da güzel
      bulursun kalbine göre sarılacak birini umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Inşallah sende

      Yorumla
  • Ercan_57
    Ercan_57 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Yaşamadım bilmiyorum cinsel bişeyler geçer

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler yorum için

      Yorumla
  • ennigma
    ennigma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    süper harika mükemmel tabi seviosan

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düzgün cevap Verdiğiniz için teşekkürler :)

      Yorumla
    • ennigma
      ennigma
      +1 yıl

      eig hakettim sanırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha cevaplar geliyor :) Bakalım

      Yorumla
    • ennigma
      ennigma
      +1 yıl

      yerim seni kız azgın bakire

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tövbe tövbe

      Yorumla
    • ennigma
      ennigma
      +1 yıl

      değilmisin

      Yorumla
  • KırmızıveSiyah
    KırmızıveSiyah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    Heyecan verici

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekküeler

      Yorumla
    • KırmızıveSiyah
      KırmızıveSiyah
      +1 yıl

      rica ederim..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oyle bisey mi yasayacaksin

    0
    0 Yorumla
  • Kisstanblue
    Kisstanblue Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Prokon
    Prokon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Güzel duygu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sarılıp uyumak çok güzel

    0
    0 Yorumla
  • çakim
    çakim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    süper ötesi bişey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    berbat

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgili ile gece ilk kez birlikte uyumak nasıl bir duygu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgili ile uyumak sizce nasıl bir duygu? 36 cevap verildi
Sevgiliyle uyumak nasıl bir duygu? 88 cevap verildi
Gece boyu sevgiliye sarılarak uyumak nasıl bir his? 52 cevap verildi
Sevdiğinizle uyumak nasıl bir duygu? 61 cevap verildi
Sevdiğiniz kişiyle beraber uyumak nasıl bir his? 26 cevap verildi
Sevgilinizle veya eşinizle uyumak nasıl bir his? 60 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨