Beni gördüğünde niye telefonuyla uğraşıyormuş gibi yapıyor?

ben onu sevdiğim için uzaktan gördüğüm zaman bakıyordum şüphelendi o da baktı 2 ay falan baktı bir yerde görünce.. sonra ben utanınca birdaha bakamadım. ben bakmayınca da o da bakmamaya çalıştı yani gördüğü zaman reflek olarak direk kafasını çeviriyor bir yerden aniden ben geçince görünce tam bakıcak refleks olarak kafasını bana çevirmesiyle diğer tarafa çevirmesi bir oluyo (bu beni aniden görünce oluyo normal görünce bakmıyo) şimdide fark ettim boş korıdorda mesela ikimiz tek geçince telefonunu alıyo oynuyomuş gibi yapıyo niye sizce?
Beni gördüğünde niye telefonuyla uğraşıyormuş gibi yapıyor?
Cevapla