“İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken…” sizce?

"İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, iyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken.." demiş Dostoyevski amca peki sizce de böyle mi

Birde vazgeçme meselesi var caba göstermek onun için ödün vermek ama eli boş kalıp kendi kabuğuna çekilmek.. Siz hiç pişman oldunuz mu vazgeçmişliğinizden? Erken pes ettim dediniz mi? Bir formülü kuralı var mı bu işlerin? ( :D )
“İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken…” sizce?
Cevapla