erkeklerin amacı nedir
Erkekler açık saçık kızdan hoşlanmayız diyorlar öyle ise neden açık saçık foto koyanlara güzelsin diyorlar neden?
erkeklerin amacı nedir
toplum psikolojisi. herkes öyle söylüyor diye ağza alışmış bir jargon bu. aslı yok. yok yani gayette hoşlanıyoruz. ama açık saçık olduklarından dolayı değil toplumun kalanının yapmadığı şeyi yapıp daha farklı oldukları için. (tamam tabi birazda açık saçık oldukları için olabilir ama çok değil ^^ ) ama eninde sonunda ömrünü geçireceğimiz o insanı aramaya başlıyoruz. belki o insan "açık saçık"lar arasından bile çıkabilir. bilemeyiz. kozmoz işte
Isıne gelenı yapıyor koy bakalım turbanlıyı cogu yorum yapar turbanlı kız nasılda olur kendını burada sunar dıye bunu nasıl sorar dıye bırde acık kız koy cevap rekoru kırar bırak arkdasım kımsede kusura bakmasın ama ısıne geldıgını yapıyorlar o yuzden sonrada vay aman efendım kızlar soyle boyle
haklısın doğru
Onune gelen her kizla eglenip bir seyler yasayan evlenme cagina geldiginde ise namuslu kiz arayan erkeklerle olumune kapisir boyleleri..
erkekleri anlamak çok zor malesef
Kesinlikle
Kişlikleri bozuk bunlarin. Yaptiklariyla dusundukleri bir degil.
haklısın
Cevap
14Cevap
İlk olarak bütün acık sacık kızlara güzel demiyoruz. Erkegiz tabiki Acık sacık bir kız görünce haz duyuyoruz. Son olarakta sahsen asık oldugum ve cok sevdigim bir kızın acık sacık olup milletin görmesini istemem kıskanırım sadece bana özel olmasını isterim.
siz kızlara açık saçık olanlara güzel deyin teşvik edin sonra sevgiliniz oluncada kapan diyerek sıkın ilişki berbat olsun az geniş düşünün
Sanki Sen Kasli Vucudlu güzel olan erkekleri görünce güzel demiyorsun. Güzele güzel diceksin tabi yalan mı atıcaksın. Ama güzel snin olunca insan kıskanır neyin genişligini düşünücem aynısı senin içinde gecerli sende böyle düşünürsün bu kadar basit. Olaya sadece kızlar tarafından bakma empati kur biraz geniş düşünmeye gerek yok.
kaslı erkeğe güzel dediğimi nerden çıkardın sen bilirsin düşünme geniş beni ilgilendirmez
Kaslı erkekten yana kastım acık secik bir erkek. Koy önüne David Beckham i ya da herhangi bir yakısıklı cırıl cıplak bir erkegi ona güzel dersin dibin düşer hemde. Ama o senin sevgilin olursa onun öyle pozlar vermesini istemezsin cünkü kıskanırsın. Soru sorarken biraz mantıklı düşün kendinde celişiyorsun resmen
beni anlamıyorsun halla yakışıklı birine derim yakışıklı diye ama eğer çıplak bir şekilde nasılım diyorsa az çok karakteri belli der susarım
sitede kaç kişi var şu zamana kadar 1 erkeği yakışıklı buldum burada onun tipi iyiydi buradakilerine göre
Anliyorum seni Erkek arkadasının basına gelmiş ve bu durumdan hoslanmıyorsun. Ama sadece kız olarak düşünme olaya öyle yaklasma. yasın kac veya hangi yaş ortalamasında bu durumu yasadın bilmiyorum. Fakat sucu tek tarafli düşünme Erkeklerin dogasında böyle birşey var. Bir kızın acık secik fotosunu görsün kimya ceker öncellikle. Asıl sorunun kaynagına gelirsek Eger sevgilinin kız arkadası acık secik foto sevgiline atıyor ve bu nasıl diyorsa o kız sevgiline yazıyor ve begendirmeye calisiyordur. Sevgilininde onunla ilişkisini kesmesi gerekiyor sahsen olgun bir insanın yapması gereken seyde budur. Eger seni sevmiyorsa zaten bu sorunun hiç bir anlamı bile yok
senaryocumusun :D ne güldüm ya sevgilim yok ama olsaydı ve açık saçık kız görünce ona sarsaydı terk ederdim zaten öyle biriyle çıkmamda ben efendi tiplere bakıyorum sorun olmuyor böyle
çevrenizede sabır versin ALLAH
baya baya boş tartışmayı iyi sürdürüp senaryo işine girdin tebrikler
kapatman iyi olmuş bildirim almaktan sıkıldım
Genelleme yapma , açık saciklari azarliyorum yuzunu çekenlere ise normal ya da iyi derim , bir kiz bence bakimli olmali acik sacik giyinmek sadece cinsi zevktir saçmaliktir , düzgün giyin bakimli ol duzgun bir erkek seni bulsun
eğer böyle değilsen alınma
Yalan ya, en hoşlanmam diyenin karşısına getir koy, nereye hoşlanmıyormuş..
haklısın hoşlanıyorlar cevaplardan belli
Bütün kadınlar çiçektir ben hayatta öyle yorum yapmam:) önemli olan kalbimizde tek kişi olsun.:)
herkes öyle der
erkekler Labirent gibidir giriş var çıkışı zor bulursun...
Bende anlamiyorum yaaa affedersindw elli kisiyle yatan kalkani es yapiyorlar
Iyide ben erkege teklif edemem evlilik arkadaslik gidiyorlar trilyoner ailenin oglu onun bunun artigini aliyor
Evleniyorlar ama yaaa ne kullanmasi
Surete aldanmak diyorum ben buna biraz
Güzelsin demek hoşlanmak mı oluyor :))
Ben hepsine kötü diyorum
kim hoşlanmaz demiş ki
onlar beyinle yazılmayan yorumlar
Neyse onu söylerim...
erkekleri anlamak zordur
Yapmadım hiç onu
biliyorum sorularda görüyorum düzgün birisin belli
Sırf yakışıklı diye yalakalık olsun diye adama düzgün düzgün diyorsunuz da , sürekli kızların sorularinda bir kere bile erkeklerin sorusunda görmedim , bir de kızlar buna mesaj da atıyordur o zaman fotonu kaldir kardeşim :/ gören kızlara yazık etkileniyorlar falan onlari hic mi dusunmuyosun :(
Hakkinda acilan 1-2 aşk itirafi sorusu gordum. Onlara sapik diyecegine , yakisikliligini degil kisiligini goster
@Laptop-arası-köfte
mydonez adlı üyenin profiline bakmadım bile üstelik söylediklerimin sonuna kadar arkasındayım gerçekten şu sitede düzgün insan tabirindeki sayılı kişilerden bu kişi tanımam ama verdiği görüşlerden bilirim
saçma tahminlerden çok insanlara yardımcı görüş ve sorularda bulunsanızda düzgün insan sayısında artış olsa
Haha saçma tahmin mi sizin gozunuz kor olmus , yakisikli olmayan bir erkek olsa boyle savunmassiniz iste
Adam gibi incelememişsin bir de ya :/ savunuyo
görüşlerinden ötürü dedim böyle neyse daha fazla tartışmaya gerek yok
Bu adamdan daha duzgun erkekler var tanidigim ve yakisikli da degiller , onlar bunun gbi herifler yuzunden arkaplanda hep , siz savunuyosunuz bunlari devam edin savunun
Bu adami tanimadan ne kadar duzgun oldugunu bilemezsiniz benden bu kadar
Haklısın
Hoşlantı değil o.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar