Evet doğru. Bence bunun aksini iddia eden pek çok kişi önyargılı. Zaman kavramını yaşadıklarının önüne koyan kimseler, biraz daha zaman geçsin, biraz daha tanıyayım vs.. Ama bazen karşınızdaki insan sizi bilerek geliyor size, hatta gelmiyor meteor gibi düşüyor hayatınızın ortasına. Bazen bir görüşte tanıdığınız herkesten çok sevebiiyorsunuz ötesi var kaptırıp gidiyorsunuz. sonuçta aşk sevgiden beteeerr
evet yha <3 aynen duygularımı tarif ediyorsunuz çok tatlı bir gülüşü vardı ilk defa görsem bile üstelik numarasını almama ramak kala annesininkini aldım :( almadım bile çagrı attım ona sadece :ı
Insan istedikten sonra ulaşır inan.. Hem de öyle guzel yaşar ki bazı şeyleri, eski kırıklarıı öyle süpürür halının altına doğru^^ bence ulaşmayı dene mutlaka çok çok guzel olabiliyor :))
Erkek arkadaşımın bir sözü vardır aslında ilk adımı hep kızlar atar da siz farketmezsiniz.. O kız size gizlice verir mesajı siz de cesaret bulur öyle gidersiniz yoksa hiç bir erkek güvenmediği halde kolaylaşayım denemez. Bence sen bir kontrol et belkş mesajı almışsındır.
Bazen görmek gerekmez sevmek için... Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin...
En İyi Cevaplar