tabi türk kızlarımız kaçmayı tercih eder. :)
Konuşkan erkek veya sessiz sakin gizemli erkek çelişkiye bak!
tabi türk kızlarımız kaçmayı tercih eder. :)
eğer erkek yakışklı ve karizmatikse gizemli olmak onu çekici yapar fakat tipsizse onun neyine :D öyle insanlar eğer yani tipszler gizemli olmaya çalışırsa kızlar tarafndan benmsenmez onların en iyi yapabileceği kızlarla sempatklilyle kynaşmasıdır
sempatikliğiyle yanaşsın ama yanaştırmıyorsunuzki. dediğin gibi önce tip=önyargı
eee ama yapcak bişi yok kızlarda da böyledir çirkin kız istediği kadar cool takılsın kim takar ? en azından arkdşlık kursun ki arkdaşlarıi içnde sevlsin yapcak bişi yok malesef :D tip önemli
ne tipmiş arkadaş :)) ne biliyorsun karakteri kişiliği nasıl. diyorumki şu önyargıyı bi kenara bırakın şans verin. yemicekler sizi bir arkadaşlık kurun önce.. ama yok kızlarımızın karizması çizilir degilmi yakışıklı biri olmadıgı için.
onla alakası yok ama hiç konuşmadığın bir kız var diyelim birisi güzel birisi çirkin hangisi daha çok ilgiini çeker ? ayrıcada yakışıklı erkkler tipszlere göre genelde ama daha çok göz üstnde tutulur :D
doğru haklısın güzel kızlar erkeklerin ilgisini çeker. mesela ben öyle popüler herkesin peşinden koştugu güzel kızlara karşı birşey hissetmiyorum herkesin farklı zevkleri vardır.. hiç tanımasam bile karşımdaki kızı çok iyi gözlem yaparım uzaktan da olsa olabildiğince tanırım.. siz kızlar böyle yapmıyorsunuz ama işte sorun bu tip yoksa hemen çöpe.
biz kızlar ilk önce tipe göre eleme yapıyoruz :D tipten sonra iiçi vasatsa çöpe :D
bak kabullenmiyorsun. :D sizde olan şu tip yoksa 2. birşeye bakmıyorsunuz
evet :D bakmıyoruz doğru :D
tesekkur ederim kabullendiğin ve samimiyetin için. :)
önemsiz :D
neden gizlisin ama :)
bilmiyorum ya bazen yapıyorum
gizlenmek niye onada anlam veremiyorum ya neyse :)l
katilmiyorum katilmiyorum ben ordada yazdim burdada yazarim gizemli olsun baslarda sessiz olsun bence daha iyi o zaman en azindan anlarim ki bu her kiza asilmaz ama bir zaman sonra tabi SIKAR bayar beni yani
sıkıkılırsan demiceksin o zaman bu şekil erkeklerden hoşlanırım diye
sen anlamadin beni yani basda agir olsun herkese yag cekmedigini anliyabilmem icin öyle birine daha cabuk güvenebilirim ama tanidikca zaman illerledikce konusssun tabikide benimleyken
tabi konuşacak. seviyor seni sırtını dönecekdegil ya. sanırım bu yazdıgım soruya istisnasın. ama kesinleştirmek lazım
Hoppidik konuya açıklık getiriyim kızlar srkadaş olarak sürekli konuşan erkelleri seçiyor sevgili konusunda biraz daha sakin olanları seçiyor zannımca. Mesela ben sevgişimleyken sakin olurum arkadailarlayken daha etkili
kesinlikle katılıyorum biri girişken ister biri der gizemli olucak hatun milletinin ne istediğini anlamak zor
Cevap
2Cevap
şimdi sessiz durup karizmatik görünen var, pısırık görünen var .kendine güvenmeyen çekingen bi izlenim veriyosan sempatik değilsen kızlar napsın seni hacu
hacı ben öyle degilim. bu yazdıgım bir tespit. tamam sakinim sessizim ama özgüvenim var sosyal ortamda rahatım kız erkek karışık çok arkadaşım var. ama bu arkadaş cevremdeki bu tür gariban erkekler kafama takılıyor sonra kızların söylediklerine bakarsak bu durumda tutarsız taraf kızlar.
aslında kızların dikkatini çekmek için kızlardan fikir almak saçma hacı, tespitin hedefi 12 den vurmuş
yüzdeyüz haklısın hacı ! sustukça sıra bize gelmiyor :S =)
al gözlenmeden yazdım oldu mu :D
yeni üye olmuşşşş :))
ne getirdi seni ks ye ? az konuşalım müsaitsen ?
iyiymiş. bende aynı şekilde oldu :)
demekki o dışarda gezen %90 bu kurallara uymuyo
buna uymuyor denmez siz kızların %90 lık kısma şans verip onu tanıma zahmetinde bulunmuyorsunuz denir. eminimki önce sende tipine bakıyorsun
hayır desemde inanmicaksın haliyle. soruda bahsi geçen kısımdansın sende.
önyargılı ve tutarsız.
evet yazılanı tam okumadıgında çıktı ortaya. herkes için öyle düşünmediğim soruda yazıyor ayrıca birkaç yorumdan da anlayabilirsin bunu...
batıyorsun. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar