Sizlerin fikrini merak ettim bazi yorumlarda yardimci oldu tskurler
Sevgilimden uzak yasiyorum ayrilmak istiyorum ama ayrilamiyorum ne yapmaliyim?
Sizlerin fikrini merak ettim bazi yorumlarda yardimci oldu tskurler
Uzaktan ilişki mi olur? Bana çok saçma geliyor. Yanında olacak bir insan rahat rahat gezip , dolaşıp, hayatını paylaşacaksın. Aslan gibi çalışıp yiyeceksin. Cinsellik de yaşayacaksın. Yorucu ilişkilerden nefret ederim. Beni yormaya çalışanları da yüzüne söyler bırakırım. Acı çekmeye gelmedim bu dünyaya.
bmde boyle ilişkim oldu.. aray abaska neden ve sebeblerde girdi ve bitmek zorunda kladı uzaktan yurumuyo... harbiden yapacagın sey ne bliyon mu
soguk davramaya baslamak
surekli kavga cıkarmak
kotu davranmak
nefret etmek ve ettirmek
sonunda bitecektir..
Aslinda iyi taktik ama gercek derdimi söyleyip hemen kestirip atmam daha iyi oldu benim icin
Mesafeler neden olmamali bence. Seven insan her sekilde katlanir.
Olacak bir iş değilse uzatıp zamanınızı çalmayın birbirinizin.
Cevap
4Cevap
Valla İlla unutmak istiyorsan
Bakış açını değiştir umursama..
Just.
öncede seviyorum diyordun simdi de işin bitti ayrılıcam mı diyorsun
aa ülkeler farklıymış
ne sacmalık
ayrıl:) sen tr demisin?
Ayrıl bosver
nerde yasiyorsun?
özele qel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar