arkadaşlar benim sevdiğim kişi ile 4 yıl önce ayrıldık yani bir boğa burcu kendisi boğa burçları kendisini çok seveni ister bilirim sadıkdır ama nedense ayrılınca biRAZ İNAT ETTİ sürünceksin pişman etcem diye bende peki dedim ama ben haklıydım ve ayrıldı onca kızla çıktı falan ama ben çıktığı kız içinde uyardım ama o dinlemedi sonrada kız onu aldattı ve yıllar geçti bana geri geldi haklıydın vs diye ama yine inanmadım çunku nedense pişman oluyor ama içimdeki ses güvenmedi ve gidip geldi sürekli sonra yıllar sonra ilk kez görüşmek istedi baana unutmadım eskiler aklıma geldi dedi bende yıllar sonra görmek nasıl diye gerçekten merak ettim ve nedense hayatımın şokunu yaşattı sevgilim var dedi i resmen gülüyordu inandırıcıda gelmedi ortak arkadaşımızda ilişki durumuda yok yazıyor sonra bana öyle deyince bende iyi dedim hayat senin ustune mi kurulu dedim hoşçakal dedim ve maf oldum resmen 20 gun sonra aradı sen bana trip yapdn dedi napayım dedim sevgilin var dedim sonra seni unutmadım aklımdasın ama dedi nedense sen hiç bana eskisi gibi aşkla bakmıyosun dedi bende ciddi ilişki düşünüyorum hem senin sevgilin var dedim. Ben ŞU AN hazır değilim ciddi aşka dedi. iyi ozaman dedim böyle devam et dedim gittim.. ve gerçekten çok tuhaf gelmesi gitmesi anlamıyorum.. siz bu duruma ne diyorsunuz buda ilk aşkınızsa..
Güncellemeler
+1 yıl
boğa burçlarını neden anlamak zor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar