"Sevseydi Çevrimiçi Degil Yazıyor Olurdu" öylemi olurdu?

Aşık oldugum çocuk egoist bir insan yavsakta ama lanet olsun cok seviyorum. 7 aydır konusuyoruz Ne yaparsam beni sever ya da beni seviyormu nasıl anlarım ne yaparsam vazgectigi degil vazgecilmezi olurum? :) :D
"Sevseydi Çevrimiçi Degil Yazıyor Olurdu" öylemi olurdu?
Cevapla