Komsu kizindan hoslaniyorum ama sik goremiyorum. Yolda gordugum de ne demeliyim?

Kiz 19 yasin da bn de 27 kiz da bana bakiyor sanki evinin onun de gorebiliyorum ailesi falan yakinlardda hep kizla tanismiyoruz kixa ne demeliyim sizce karsilastigimizda fikri olan var mi
Ne diyeyim kizla tanisayim kahve icmeye davet etsem gelir mi ya da cok abzurd bir davranis mi olur
Komsu kizindan hoslaniyorum ama sik goremiyorum. Yolda gordugum de ne demeliyim?
Cevapla