Sevgilim benimle görüşmek istemiyor ama ayrılmıyorda çok saçma neden?

erkek arkadaşım istanbula geldi 10 aydır da görüşemiyorduk zaten ben sürekli onunla olmak isterken o ise beni sürekli oyalıyor resmen ben zorla görüşmek istiyorum sanki ona şöylede dedim beni görmek istemiyorsan görüşmek istemiyorsan söyle yok ne alaka falan diyor yol uzak gözüm kesmiyor diyor gerçekten seven insanın böyle bahaneleri olmaz biliyorum bana akıl verin arkadaşlar benim şimdilik düşüncem bekliycem ona buluşmayla ilgili hiçbirşey söylemiycem mesaj da atmıycam keyfi bilir görüşmek istersede bütün içimdeki herşeyi konuşcam bana adam gibi bir şey söylesin bu arada ben 20 yaşındyım o 31 yaşında bugün görüşecektik gelmedi birisi aradı dedi yol uzak dedi yarın gelcem dedi şimdi de diyor ki bilmiyorum yarın için gelip gelmeyecegide garanti değil ama mesaj yazarken de aşkım hayatım. s
Sevgilim benimle görüşmek istemiyor ama ayrılmıyorda çok saçma neden?
Cevapla