Uzun süredir konuşulmamış eski sevgiliye ne yazılır/nasıl yazılır?

Eski sevgilime yazmak istiyorum. 2 sene önce çıkmıştık ama ben çok ilgisiz davrandığım için bitmişti. O tren kalkmıştır demeyin bana hala ilgisi olduğunu biliyorum ilkiydim. Selam, naber falan yazarsam cevap vermez büyük ihtimal nazlı bir kız. Ne yazabilirim?
Uzun süredir konuşulmamış eski sevgiliye ne yazılır/nasıl yazılır?
Cevapla