Saçma sapan kurallar tehditler geliyor seviyorum ama vu kadar teslim olmak istemiyorum sırf şifre vermiyorum diye yapmadığı yok bişey karıştırdıgimdan değil hayatım o iş ve ev olarak geciyor birde tcnin son 2 hanesini almış nerde ne yaptigini herseyini gorucem diyo ben bişey yapmiyorum ki neden böyle bişey yapiyor 5. Madde kapaanmami istiyor.
Sevgilim abuk subuk kurallar koyuyor ben naaapicaam?
Herkez sacmaliyor cunku herkez icin konusmak cok basit oyle bos bos konusuyorsunuz hepiniz. Umarim bir gun size biri * ceker, boyle konusup isi bozuyorsunuz diye. Mecbur degilsin her dedigini yapmaya, ama seven insan cok seviyorsa yapar eger yapmiyorsan demekki sevmiyorsun onu yeterince, cunku insan fikirlerini degistiremez, o oyle mentalite ve dusunceyle buyuduyse bunu onemli goruyorsa senin onunla mutlu olman icin seninde boyle dusunmen lazim. Ben arkadasin ayip, veya kotu birsey dedigini gormuyogrum? Bende oyle bir kiz isterim, ben oje surme dedim diye yapmazsa onu mutluluktan daha guzel yaparim, zaten 2 imiz onemliyiz, taytada karsiyim cunku cok cirkin bisey sirf got belli olsun diye giyiliyor oyle olmasa kimse giymez zaten. Adam burada yanlis bisey demiyor burada oyle konusanlar kadar salak insan yoktur. Ya kardesim her insan degisir, bence cocukta sorun yok mutlu ol, light erkeklen hic mutlu olamazsin. Adam kural koymamis sen Muslumansin, Musluman olarakta bunlari zaten yapmalisin, burdakiler Allahtan korkmuyor bence :)))) Bide en cok takildigim nokta adam senden tabikide isticek senin Facebook sifreni, nekadar sacmadir vermemen sen ne yaparsan yap guvenmiyorsa sen guven veremiyorsun demektir, ne insanlar ayrildi facebook yuzunden bir Facebook sifresini ona vermeyi cok goruyorsan hata sende ve onda degildir. Iyikide bitti o senden kurtulmus sen ondan degil :)))
Evlenince mutlu olmak o maddelerdenmi geciyo? Kizi elestirenler hepiniz cok zekisiniz ruj yok oje yok tayt yok ileride kapanicakmis bu kiz kolemi olsun evlenince? Rujunu ojesini surer taytini da giyer kapanip kapanmamasi kendisine kalmis bisey hic bir namussuzlukta yapmaz az dusunceli olun gercekten yazik
Çocuktan derhal kurtul. Sağlıklı bir ilişki iki insanın birbirine saygı duymasını gerektirir. Bu çocuk sana saygı duysaydı sana böyle kurallar listesi göndermezdi. şu an için çok tehlikeli görmeyip ama ben onu seviyorum diyebilirsin ama zamanla ya bundan çok sıkılacaksın ve agresif bir insana dönüşeceksin ya da artık onsuz en küçük bir şeyr bile karar veremediğini görüp yetersiz bir insana dönüştüğünü fark edeceksin. Her ikisi de senin için okdukça kötü. Hala kendi kararlarını kendin verebiliyorken bu çocuktan derhal kurtul derim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bitirelim dedim tatisirken güvensiz bir ilişki istemem ben dedim sevgin bu kadar sen busun gibi cumleler kurdu yine ben suçlu oldum
o seni aşağılıklaştırmaya çalılıyor şu an , ona karşı çıkmadığın her gün sen de bunu kabul ediyor oluyorsun. Bir an önce ondan kurtulmanı öneririm. Yoksa gerçekten ileride çok sıkıntı çekersin. Sana istemediğin bir sürü şey yaptırır karşı da koyamazsın, gittikçe onun kölesi haline dönüşürsün. o seni bir insan olarak değil kendi malı olarak görüyor. Sana saygı duymuyorsa seni hak etmiyor demektir
Kız olsam ve böylesine yobaz bir sevgilim olsa ilk fırsatta suratına si. tiri çekerim bu ne ya onu yapma bunu yapma kendisi her b. ku yapabilir ama sana gelince yapma etme bunun gibi tipler sizleri her an değiştirebilecekleri oyun hamuru sanıyo 0 özgürlük yaşasın mutsuzluk
İnsanları olsuğu gibi ksbul edin, kendi profilnize kafanızdaki profile sığdırmaya çalışmayın. .. size gelince hanımefendi, sizi değiştirmeye çalışan bir insanla evlilik sizin için en büyük yanlış olur bence. Hepsini geçtim de kapanmak demiş, ya inanç konusunda içten gelmeli bir insan kendi isteğiyle kapanmalı başkasının isteğiyle değil. Bence ayrılmanız en hayırlısı olur
Eğer böyle bir eşi olsun istiyorsa öyle bir eş bulsun. Seviyor olabilir sevmesini onu başka bir şekilde yaşamaya mahkum edemez, zorlayamaz. Bunun adı yobazlıktır, bağnazlıktır.
Bence kurallar gayet uygun ve uygulanabilir bunları yapmalısın özellikle 5. madde çok hoşuma gitti. d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
sen ciddi misin ya? koysana tekmeyi o o... ç... na o neymiş öyle mk
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
ne buluyonuz da şöyle hayvanlarda birlikte oluyonuz anlamam. bunun nesi sevgi bu sevilir mi? sen önce kendini sev kendini sevip saysan onla olmazsın ki şöyle hayvanları ciddiye alıp da birlikte olmasanız onlar da böyle yapma hakkı göremezler ki
gayet makul istekler bunlar artık milletin beyni avrupayi haaytlarla yıkandığı için anormal geliyor ama aslında olması gerekenler bunlar gerçek TÜRKLÜK ve MÜSLÜMANLIK için gereken şartların çok çok küçük bir kısmı aslında bunlar...
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tc kimlik numarasindan turkcel e bişey yapacak ve herseyi dokecek bugün bu kadar paranoyak olan yarin ne yapar ben bir kadın cinayetine kurban gitmek istemem
tüm iş burada başlıyor zaten bireysel konuşmuyorum genel konuşuyorum eskiden bir kadının/kızın bir sevgilisi/kocası olurdu bu devirde herkes birbirine boncuk dağıtıyor neredeyse onun etkisiyle seviglilerde kocalarda katillikle ölüm sonuçlanan durumlara maruz kalıyorlar adam niyetini fikrini düşüncesini açıkca belli etmiş yapamayacak birisiysen şimdiden açık açık söylemelisin yarın öbür genişler şimdiki tabirle medeniyetleşir diye bir düşüncede olma düşün taşın kararını ver
Kişilik olarak got u başı açık dolanmayi seven biiri degilim bu sözü yaşına veriyorum bir insanın zoruylami kapanmali yoksa allah için ne için kapandiginin farkında olarak mi kapanmali
En İyi Cevaplar