Başak erkeği pişman olur mu yoksa inatçı, sabit fikirli midir?

21eylul dogumlu basak erkegi hos sayılabilecek bir kızı sırf mantık değerlendirmesi sonucu reddetti çok hoşsun ama olamayız biz gelecegimiz olmaz dedi daha hiç denemeden... sonra hemen baska bir kızla cıkmaya baslamıs yine mantıgıyla aldıgı bir karar... sizce başak erkeğininin aklı reddettiği o hoş kızda kalır mı? arada bir de olsa o kızla denesem nasıl olurdu? o kıza bir şans versem ne olurdu? ya da o kız ne yapıyordur diye dusundugu olur mu artık hiç kafasını kurcalamaz mıyım?
Başak erkeği pişman olur mu yoksa inatçı, sabit fikirli midir?
Cevapla