Hangisini daha çok severek tüketiyorsunuz ? (yada vejeteryanmısınız)
Ben beyaz et diyorum arkadaşlar :D
Ben beyaz et diyorum arkadaşlar :D
bence ikiside değil.cünki gerçekten yediniğiniz kırmızı et suni yem ile hızla büyütülmüş gdo lu hayvanlardır.beyaz et ise yine kırmızı ette olduğu gibi suni yem ile beslenmiş tavuk ve hindilerdir.tavuk normalde günde 1kere yumurtlarken suni yem ve ilaçlarla günde3-4 kere yumurtlattırılıyor.ve tavuk çiftlikleri genelde komple kapalı alanlar olduğu için tavuklar hep gece olduğunu sanıyor ve hep yumurtlamaya alıştırılıyor.normalde gerçek beyaz ev beyaz değildir.tamamen doğal olan beyaz değil sarımsıdır..o yüzden yediğiniz beyaz ve kırmızı et vede yumurtalar hiç bir zaman sağlıklı değildir..sadece size sağlıklı olduğu yutturulur...
Bazı arkadaşlar beyaz et demiş ama o tavukların civciden 40 günde nasıl tavuk olduklarını bi görseniz acaba daha yermisiniz bazı üretim hataları var hele resident evil filmindeki zombiler bile daha usturupludur onların yanında yok üç bacaklı yok iki kafalı, kesilen tavkların atıklarını öğütüp protein, antibiyotik, ve bilmediğim değişik şeylerle hayvanları şişirip güneş göstermeden kesip pazara sürüyorlar bizde yiyoruz!
Ben balık diyorum...
ben ikisinide çok seviyorum ama yapmayı bilenin elinden yiyeceksinki kırmızı eti değsin:)ben mesela çok güzel krbap yaparım harika olutr
Cevap
21Cevap
kırmızı eti sadece kıyma olarak yiyebiliyorum.tabi tadı ve kokusu ağır olmayacak onun da.beyaz et deyince balık ta giriyo içine.tabi ben balığın kokusunu da sevmediğim için onu da yiyemiyorum.kısacası sadece kümes hayvanlarının eti sıkıntı olmuyo :)
kırmızı et protein bakımından daha zengin oldugundan onu tercih ediyorum genelde ama beyaz etide seviyorum..
mangal yapalım :P
beyaz etten balık yerim sadece
kırmızı et farketmez. inek koyun koç manda dana insan :p
şaka be sonuncu
Kırmızı eti daha çok sever, beyaz eti daha çok tüketirim...
kurban bayramından beri et lafını duyunca kusacak gıbı oluyorum :DD normalde kırmızı etı cok severdım
beyaz eti daha çok seviyorum ama kırmızı ette tüketiyorm valla
Tavuk etini daha çok tüketiyorum. Kırmızı et yerken bir süre sonra midem bulanıyor yiyemiyorum.
Yanlış anlatmışım. kırmızı et yiyorum fakat tavuk eti kadar çok yiyemiyorum midem bulanıyorç Koyun eti zaten hayatta yemem kokuyor. Kurban bayramlarında da et yemem :D
İkisi de. Kırmızının faydaları farklı beyazın farklı :)
Beyaz desem kırmızı, Kırmızı desem beyaz gönül koyar :D :D :D :D
Kırmızı tabi ki. Pahalı olan her şey daha güzeldir.
Beyaz etide kızmızı etide severek yerim, ayrım yapmam.
İkiside
+ Soğan Sarımsak (Bu ikisine gereken önemi verin efenim)
+Salatalar
+ Çorbalar
fark etmez. illa bir seçim yapacak olursam, kırmızı et.
beyaz en güzeli kadınında etinde beyazı hayat felsefemdir: )
kurban bayramına da yediğim son kavurmadan sonra 1 yıl et yemem artık
bilime göre ayda 3 kereden fazla kırmızı et tüketmek kansere neden oluyor.
Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun;)
İkisini de severim ama favorim her zaman balıktır.
3 öğün kırmızı et yiyebilitem var
istegimi onayla bi yazı atacam sana
:D
tamam sabah yakarız mangalı akşama kadar devam :)
Ete kırmızı çok yakışıyor.
Yanında birde pilav oldumu beyaz kırmızı farketmez
domuz eti ikisinin ortası beyazımtrak ...
Et olsun dünyalar benim olsun
Ölene kadar beyaz et :)
kırmızı et daha çok seviyorum
kırmızı et mangal tercih edilir :D
Şaraptadada ettede tercihim kırmızıdan yana
ıyı terbıye edıldıkten sonra farketmez
Kırmızıııı
Kırmızı et.. ~
Beyaz et tabii ki :)
beyaz et. narsistim.
istegimi onayla bi yazı atacam sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar