Kızlar, nişanlısından ayrılan bir kızla tanıştım 2 yıl olmuş ayrılalı nişanlısından ayrılan kızın psikolojisi nedir. Ayrıca erkek kardeşi de?

Ayrıca erkek kardeşi de kendini asmış o da bir yıl olmuş böyle bir kişiyle beraber olmak ne kadar doğru ve bu Kızın psikolojisi nasıldır böyle bir kişiyle sizce ciddi düşünülür mü? kız çok durgun görünüyor yalnız?
Kızlar, nişanlısından ayrılan bir kızla tanıştım 2 yıl olmuş ayrılalı nişanlısından ayrılan kızın psikolojisi nedir. Ayrıca erkek kardeşi de?
Cevapla