Herkese +1 nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım bana yardımcı olun?

sevgilimle en son tartışmamız beni öptüğünde ben çekildim utandım kendimi çektim dedim tamam bir daha öpmem dedi trip attı sonra da 2 gün boyunca mesaj atmadı dün gece nasılsın diye bir mesaj ona neden böyle yaptıgını sordugumda ise sorma bişey falan dedi ya arkadaşlar ben onu hiç üzmedim hep değer verdim ama o bana böyle davranıyor sizce ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım üstüne gidip neden neden mi demeliyim yoksa oluruna bırakmalı ondan mı beklemeliyim
Herkese +1 nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım bana yardımcı olun?
Cevapla