Bir bakar mısınız yardım. Görücü usulü ile gittiğim kıza aşık oldum. Birinci gittiğimde çayını içtim ikinciye davet edildim kızla konuştum bana?

Bana nişanlısından ayrıldığını ve böyle bir şeye tekrar adım atmaktan korktuğunu söyledi. bir kaç gün sonra olumsuz haberi geldi bende kızı beğendiğimden dolayı iş çıkışında arkasından seslenerek sevdiğimi ve tekrar düşünmesini söyledim benden böyle bir hamle beklemediğini söyledi. Diğerleri gün tekrar olumsuz haberi geldi facebook değildi bana sadece facebook mesaj kısmından iyi günler özür dilerim cevabım olumsuz dedi bende ona tekrar düşünmesini söyledim 1 gün sonra sana net kararımı söyledim artık beni rahatsız etme dedi? Sizce ne yapmalıyım 1 hafta oldu tekrar bir hamle yapmalımıyım yoksa bırakmalıyım ama ona karşı kendimi aşık hissediyorum?
Bir bakar mısınız yardım. Görücü usulü ile gittiğim kıza aşık oldum. Birinci gittiğimde çayını içtim ikinciye davet edildim kızla konuştum bana?
Cevapla